כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מקורבי הגר"ש: דורש ועדה רוחנית לרדיו

סערת 'קול ברמה': מקורביו של נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן מסבירים כי במידה ותקום וועדה רוחנית עליה יסמוך הגר"ש "הרב ימשיך לתמוך ברדיו כמו שהגר"ע יוסף זצ"ל תמך בכל כחו" • הגר"ש התקשר לגרש"מ עמאר: "מזלזלים שם בכבוד הרב. אסור להקשיב להם"

צלם: דוד זר
צלם: דוד זר

לאחר המתקפה חסרת התקדים נגד רדיו 'קול ברמה' אמש (מוצ"ש) של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, במהלך דרשה בשידור הלויין המיוחד לזכרו של הגר"ע יוסף זצ"ל, מגיעה דרישה ממקורביו של הגר"ש.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הם מציינים כי "הרב דורש שתקום ועדה רוחנית לרדיו", לדבריהם, הרב מזועזע מביזוי כבוד התורה הנעשה ברדיו.

"לידי הרב הגיעו מספר עדויות על כך שבשידורי הרדיו נאמרים דברי זילזול בגדולי ישראל, וכן משודרות תוכניות במסווה של שידורי קודש, ברמה הכי נמוכה שיש לציבור המאזינים החרדי".

המקורבים הוסיפו כי במידה ותקום ועדה רוחנית לרדיו - שגדולי ישראל יסמכו על חבריה, "אין ספק שהרב ימשיך לתמוך ברדיו כמו שהגר"ע יוסף זצ"ל תמך בכל כחו".

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי בשיחה בין נשיא המועצת הגר"ש כהן והרב הנבחר הגרש"מ עמאר, אמר חכם שלום: "קול ברמה נשמע ביללה. מזלזלים שם בכבוד הרב. אסור להקשיב להם".

מ'קול ברמה' נמסר: אין תגובה.
ועדה עמאר רב תמיכה הגרש כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד