ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

אבא של חיה זיסל לשטבון: "לשמור על לומדי התורה"

ביום שישי האחרון, הגיע ח"כ יוני שטבון לביקור תנחומים בבית משפחת ברון: "דברים שיצאו מן הלב, נכנסו אל הלב"

שטבון. צלם:פלאש90
שטבון. צלם:פלאש90

ביום שישי האחרון, הגיע חבר הכנסת יוני שטבון לביקור תנחומים בבית משפחת ברון בסורוצקין ירושלים, משפחתה של התינוקת חיה זיסל הי"ד שנרצחה באכזריות בפיגוע ברכבת הקלה בירושלים. דברי ההורים הותירו בשטבון, ששוחח עימם ארוכות - רושם עז.

חיה זיסל הי"ד נהרגה שעה קלה לאחר ששבה עם הוריה מהכותל המערבי. "הצבעתי על הר הבית וסיפרתי לחיה זיסל ששם היה מוכן יצחק אבינו, שהיה יחיד לאימו, למסור את נפשו על קידוש ה", סיפר האב בכאב לח"כ שטבון, "גם אני מסרתי את ביתי היחידה".

לקראת סוף הביקור ביקש האב, שמואל אלימלך ברון, להראות לח"כ שטבון תמונה בה נראים האב וביתו יושבת על ברכיו והאב לומד תורה. "אני מבקש ממך", פנה האב לחבר הכנסת, "אל תזלזלו בלומדי התורה, תשמרו עליהם". שטבון, שהתרשם מאוד מהדברים, אמר כי "דברים שיצאו מן הלב, נכנסו אל הלב. אפעל כל כוחי להגדלת תקציב הישיבות וחיזוק מעמדן".

חבר הכנסת, החבר גם בוועדת החוץ והביטחון, התייחס למתיחות הגוברת בירושלים והבהיר כי "הקלות הבלתי נסבלת שבה פיגועים מתרחשים בירושלים מוכרחה להיפסק. חייבים להשיב את כושר ההרתעה. אי אפשר להרתיע בלי להיות ריבון. אבל אי אפשר להיות ריבון בלי לבנות בירושלים, במזרחה ובמערבה. יהודים רשאי לגור בכל מקום בירושלים, בלי חת ובלי מורא". בנוסף, שטבון בירך על תגבור הכוחות המשטרתיים בבירה ואמר כי "זהו צעד ראשון ומתחייב בדרך להשבת הריבונות והביטחון".
פיגוע משטרה רכבת קלה שטבון ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד