י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כפייה שמאלנית

בעלי עסקים במתחמי BIG זועמים: "הורסים לנו את הפרנסה"

בעלי עסקים במתחמי ביג מתקוממים נגד החלטת הרשת לשבות ביום שלישי בעקבות חקיקת צמצום עילת הסבירות. הללו טוענים כי השביתה נכפית עליהם למרות שהם אינם תומכים בה. "שמו אותנו באמצע ואנחנו מפסידים מזה. מי שרוצה ללכת להפגנות, שיילך באהבה, זו מדינה דמוקרטית, אבל הכניסו אותנו לפינה ולא נתנו לנו זכות בחירה"

בעלי עסקים במתחמי BIG זועמים: "הורסים לנו את הפרנסה"
מתחם של ביג צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

בעלת חנות במתחם ביג בבית שמש, מתנגדת לשביתה עליה הכריזה הרשת בעקבות חקיקת צמצום עילת הסבירות. "אנחנו לא תומכים בזה בשום צורה. הורסים לנו את הפרנסה", כך הגיבה בריאיון לרשת ב': "זה מגיע לרעתנו. בפרסומים בפייסבוק כולם קוראים להחרים את ביג והכעס מופנה כלפינו".

לדבריה, לא שאלו את העובדים מי מעוניין להפגין ומי לא. "שמו אותנו באמצע ואנחנו מפסידים מזה. מי שרוצה ללכת להפגנות, שיילך באהבה, זו מדינה דמוקרטית, אבל הכניסו אותנו לפינה ולא נתנו לנו זכות בחירה", סיפרה בעלת החנות.

מנהלת חנות נוספת במתחם בבית שמש שיתפה: "השוכרים משלמים ממיטב כספם וזה לא לעניין שכופים על החנויות לסגור. זו דעה פוליטית ולא מערבבים פוליטיקה עם עסקים". עוד היא הבהירה כי "מי שרוצה שילך להפגין, זה בסדר, ומי שרוצה לפתוח את החנות - זה גם בסדר".

לטענתה, הם לא קיבלו הודעה רשמית ממנהלי המתחם כי הוא יהיה סגור ביום שלישי. היא קיבלה את הבשורה אך דרך החדשות וסוכנים. "אני לא חושבת שזה ייצא לפועל עדיין, אבל זה לא פייר מצד המנהלים כלפי השוכרים. אין לנו דרך למנוע את זה", היא הסבירה.

ברשת רמי לוי הודיעו כי למרות ההכרזה על השבתה, הם פתוחים גם במתחמי ביג. "לא מערבים דעות פוליטיות עם עסקים. אנחנו משרתים ללא הבדל דת, גזע, מין ודעות. הרשת הינה חברה ציבורית המחויבת לפעול בצורה אמינה לכל משקיעה ולקוחותיה".

בעלי עסקים מתחם עסקים ביג מרכז ביג מתחם ביג הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד