כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חקיקת הרפורמה

בקריאה ראשונה: החוק לצמצום עילת הסבירות מגיע להצבעה

ממשיכים בחקיקת הרפורמה המשפטית: למרות איומי האופוזיציה בהשבתת המשק ושיבוש סדר היום במדינה, הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות תעלה במהלך היום להצבעה בקריאה ראשונה במליאת כנסת. זאת לאחר שבשבוע שעבר ועדת חוקה אישרה את החוק להצבעה 

בקריאה ראשונה: החוק לצמצום עילת הסבירות מגיע להצבעה
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ממשיכים בחקיקה: הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות תעלה במהלך היום (שני) להצבעה בקריאה ראשונה במליאת כנסת. זאת לאחר שבשבוע שעבר ועדת חוקה אישרה את החוק.

בתוך כך, ועדת החוקה תקיים ביום שלישי דיון הכנה בהצעת החוק לצמצום עילת הסבירות לקראת אישורה לקריאה שניה ושלישית, כך עודכנו חברי הוועדה. מדובר בזימון שיצא לחברי כנסת עוד בטרם אושרה ההצעה בקריאה ראשונה.

נזכיר כי אמש, נשיא המדינה יצחק הרצוג שיגר בטקס האזכרה הממלכתי לבנימין זאב הרצל מסר לראשי המפלגות וקרא לחדש השיחות: "ההסכמות אפשריות; בוודאי בנושא הספציפי של עילת הסבירות", אמר.

לדברי הרצוג: "זו החמצה בקנה מידה היסטורי. אני שואל את נציגינו בממשלה ובכנסת: זה שווה את זה? זה באמת שווה את זה? המספרים, הנתונים, הסקרים והדיונים – משקפים צורך ציבורי אמיתי וגדול בהידברות והסכמה. זה ברור כשמש".

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, הגיב בטוויטר לדברי הרצוג ואמר: "חייבים לחזור להידברות, חייבים לעצור את החקיקה החד צדדית והקרע בעם".

הרפורמה המשפטית מליאת הכנסת עילת הסבירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד