ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
מעכר ברולס רויס

אלו הלקוחות שיכנסו ל"רשימה השחורה" של רולס רויס

בחברת הרכב היוקרה רולס-רויס החליטו כי כל לקוח שייתפס כשהוא מבצע מכירה מחדש של הרכב החשמלי החדש לצורך מסחר, יכנס לרשימה שחורה ויאסר עליו לרכוש מכונית רולס רויס חדשה למשך כל חייו

אלו הלקוחות שיכנסו ל"רשימה השחורה" של רולס רויס
רולס רויס SPECTER החשמלית צילום: רולס רויס

אם אינכם זוכרים, לפני שנה אחת בלבד התקיימה בישראל תופעה שמאז נעלמה: בעלי מכוניות חשמליות קנו מכוניות, קיבלו אותן ואז ישר העמידו אותן למכירה. חלק מבעלי המכוניות החשמליות האלה הגדילו לעשות ומכרו "זכות להזמנה" כמו שהיה בשנות השמונים, כלומר אפילו לא קיבלו את המכונית, רק מכרו את הזכות לקבל אותה בזמן.

התופעה הזאת חלפה עם הרוח, אבל מתברר שככל שהמכונית החשמלית יותר נחשקת, כך המוכרים יותר יודעים שאפשר "לעשות קופה". כנראה שרולס רויס SPECTER, ספינת היוקרה החשמלית של רולס רויס היא המכונית החשמלית הנחשקת ביותר וברולס רויס יודעים זאת היטב וגם מוכנים לנקוט בצעדים קשים.

רולס רויס SPECTER החשמלית: צילום רולס רויס

כך, בראיון שהעניק לאחרונה טורסטן מולר אוטווס, מנכ"ל רולס רויס ציין מולר אוטווס כי: "כל לקוח שייתפס כשהוא מבצע מכירה מחדש של הרכב החשמלי לצורך מסחר יכנס לרשימה שחורה ויאסר עליו לרכוש מכונית רולס רויס חדשה למשך כל חייו".

לאור הצהרתו הנחרצת של המנכ"ל ניתן לחשוב אולי שמדובר במכונית עממית ולכן כל כך נחשקת, אבל ההיפך הוא הנכון: המכונית החשמלית הראשונה של רולס רויס עולה 450 אלף דולר, וזהו מחירה באירופה, כלומר מחיר ללא מיסים. בישראל אגב כבר נרשמו השנה שתי מכוניות רולס רויס חדשות, אבל אף אחת מהן אינה חשמלית.

 

רולס-רויס רשימה שחורה מכונית חשמלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד