כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לקחו צד בפוליטיקה

לאחר שאיימו בחרם: רשת 'ביג' - מתקפלת

רשת מרכזי הקניות 'ביג' חוזרת בה מכוונתה להשבית את הסניפים במידה והחוק לביטול עילת הסבירות יאושר בקריאה ראשונה מחר ותאפשר לחנויות להישאר פתוחות. בכך הרשת מתקפלת מהאיום לשבות מחר

לאחר שאיימו בחרם: רשת 'ביג' - מתקפלת
הפגנה מחוץ לבית בעלי הרשת צילום: אם תרצו

רשת ביג מרכזי קניות הודיעה כי היא חוזרת בה מכוונתה להשבית את הסניפים במידה והחוק לביטול עילת הסבירות יאושר בקריאה ראשונה מחר בכנסת, כך דווח בכאן רשת ב'. על פי הדיווח, ביג תאפשר לחנויות במתחמי הקניות שלה להישאר פתוחות גם אם הסניפים ישבתו.

ההתקפלות המפוארת של בעלי ביג הגיעה על רקע הקריאות לחרם על קבוצת ביג מצד הימין לאחר שלקחו צד בוויכוח על הרפורמה המשפטית וצידדו במפגינים נגד הרפורמה. חברי כנסת רבים קראו לא להיכנע לפוליטיזציה של הרשת.

כזכור, הבוקר פעילי אם תרצו הגיעו לתל אביב להפגין מול ביתו של מנכ"ל חברת ביג, חי גאליס, במחאה על השבתת מרכזי הקניות. מתן ג'רפי רכז אם תרצו: "השכנים זרקו שקיות מים, המשטרה ניסתה למנוע מאיתנו להפגין, אבל זה לא יעבוד החוצפה של רשת ביג לא תעבור בשתיקה, העם לא ייכנע לבריונות מסחרית".

"מתן פלג, יו"ר תנועת אם תרצו, מובילת המחאה נגד רשת ביג, בתגובה לדיווח לפיו רשת ביג לא תכפה סגירה על עסקים שירצו לפתוח: "ראשית, אנו מודים לכלל אזרחי ישראל ונבחרי הציבור שהצטרפו למחאתנו הצודקת נגד מנהלי קבוצת BIG. האירוע הזה שבו בעלי הון מנצלים את כוחם כדי להעניש את רוב העם ולו רק מפני שאינם שותפים לאותן דעות פוליטיות הוא דבר בזוי. עם ישראל לא יקבל זאת במדינתו היהודית והדמוקרטית. לא יהיו פה אזרחים סוג ב'. מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל ישלם על כך מחיר ציבורי וכלכלי יקר. אפשר לשאול את אנג'ל ופוקס והיד עוד נטויה".

הרפורמה המשפטית אם תרצו מתחם ביג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד