י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הגר"ח בירך את ראשי המועצה האזורית שומרון

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה וסגנו יוסי דגן נפגשו עם הגר״ח קנייבסקי וזכו לקבל את ברכתו להמשך הבנייה בשומרון

הגר"ח בירך את ראשי המועצה האזורית שומרון

מפגש מעניין נרשם ביום חמישי האחרון בבני ברק, לאחר שראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה וסגנו יוסי דגן הגיעו לפגישה עם הגר״ח קנייבסקי.

השניים הגיעו בהמשך לקשר ההדוק שהם מקיימים עם בכירי המגזר החרדי, במסגרתו הם פועלים לצד הציבור החרדי במאבקים השונים לשמירת הדת והצביון היהודי במדינת ישראל.

בפגישה סיפרו השניים על המאבק למניעת חילולי השבת נגד פתיחת המטרונית בחיפה ועל שיתוף הפעולה שלהם במאבק בחוק הגיוס ונגד החוק של שר האוצר יאיר לפיד למיצוי כושר השתכרות לצורך קבלת הנחה בארנונה. פעילותם של מסיקה ודגן נושאת פירות בשל ההשפעה שיש להם על שרים רבים בתוך תנועת הליכוד.

במהלך הפגישה סיפר מסיקה לגר״ח על הברכה שקיבלה בתו לפני חצי שנה למציאת שידוך ועל החתונה שעומדת להתקיים בעוד מספר שבועות והודה לו על הברכה. במהלך השיחה אף התברכו השניים גם ברמה האישית על פעילותם לטובת הציבור החרדי.

בסיום הפגישה ביקש סגן ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן את ברכתו של הרב להמשך בניית השומרון, שכונות נוספות, בתים וישיבות, והרב הגיב ב"ברכה והצלחה".

לדברי ראש המועצה האזורית גרשון מסיקה, הם ימשיכו לעמוד לצד הציבור החרדי. ״יש לנו המון מכנים משותפים עם הציבור החרדי בהשקפת העולם ובאמונה היהודית ואנחנו מתכוונים להמשיך לעמוד לצד הציבור החרדי כמו שעשינו עד עכשיו - בשל הראייה המשותפת של הדברים שאנחנו רואים עין בעין״.

סגן ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "זו לא הפעם הראשונה שאנו זוכים לבקר בבתי גדולי תורה. אנו פועלים בכל כוחנו יחד עם רבנים וגורמים חרדיים רבים לחזק את עולם התורה, לסייע לציבור החרדי ולהעצים את הקשר בין ציבור המתיישבים ביו"ש לבין הציבור החרדי. רב המחבר על המפריד, והציבורים שלנו קרובים מאוד".
גם בקונסטלציות פוליטיות שונות השותפות אמיתית וחזקה".
קנייבסקי שומרון מסיקה ברכה בניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד