כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"ממתי ש"ס נתלית במפלגות אחרות?"

בעקבות דבריו של יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, כי "כחלון יקבל מאיתנו את מלוא שיתוף הפעולה - גם אם יקח לי מנדט אחד פה ושם", מגיבים גורמים בכירים במפלגה בחריפות: "בשנה האחרונה ש"ס נמצאת בהתדרדרות קשה - עד כדי כך שאחוז החסימה מאיים על הישרדותה. מי האמין שנגיע למצב שש"ס תיתלה במפלגה חברתית אחרת?"

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

לאחר ההודעות החוזרות ונשנות של השר לשעבר משה כחלון על הקמת מסגרת פוליטית חדשה לקראת הבחירות הקרובות. הודיע הצהריים (א) יו"ר תנועת ש"ס, ח"כ אריה דרעי, כי מפלגת ש"ס תעבוד בשיתוף פעולה עם מפלגתו של כחלון.

דרעי הוסיף כי "אם יהיו לו עוד עשרה מנדטים נוכל ביחד לשנות - כחלון הוא חברתי, הוא גדל איפה שאני גדלתי. שנינו גדלנו במצוקה. אחרי הבחירות יהיו שחקנים אחרים. כחלון יקבל מאיתנו את מלוא שיתוף הפעולה - גם אם יקח לי מנדט אחד פה ושם, כחלון זה בשורה. לא ניאבק אחד עם השני: ההיפך, יבורך - ברוך הבא למועדון".

"ההנחה של ראשי הקואליציה היא שבשנה הקרובה אין בחירות, אני גם חושב שבשנה הקרובה לא יהיו בחירות, רק הנושא המדיני יכול לשנות את תמונת המצב".

הפרטים נחשפו הצהריים בחדשות 2, מתוך כינוס פורום של "להב", לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל.

גורמים בכירים בש"ס אומרים בתגובה ל'בחדרי חרדים': "בשנה האחרונה ש"ס נמצאת בהתדרדרות קשה - עד כדי כך שאחוז החסימה מאיים על הישרדותה, המפלגה עשתה המון טעויות בשנה האחרונה. שס בעשור האחרון היתה דגל חברתי, מי האמין שנגיע למצב שש"ס תיתלה במפלגה חברתית אחרת. ש"ס של היום פעם תומכת בבוז'י, אחר כך בביבי, אחר כך שוב בבוז'י ועכשיו בכחלון, העיקר להיתלות במי שכרגע למעלה".
שס דרעי ישי כחלון בכירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד