כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
למרות הלחצים

נתניהו במסר לבית הנשיא: "לא אעצור את החקיקה"

נתניהו העביר מסר לבית הנשיא כי לא יעצור את החקיקה אחרי קריאה ראשונה כדי לחדש את השיחות עם האופוזיציה. בית הנשיא ממשיך בלחצים

נתניהו במסר לבית הנשיא: "לא אעצור את החקיקה"
נתניהו והרצוג צילום: קובי גדעון

ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר במהלך היום (שני) מסר לבית הנשיא ולפיו, "לא אעצור את החקיקה אחרי קריאה ראשונה כדי לחדש את השיחות עם האופוזיציה". למרות המסר הנחרץ, אנשי הנשיא ממשיכים להפעיל לחץ על נתניהו. כך דווח ב'כאן חדשות'.

נזכיר כי, נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר במהלך היום באירוע השקת מיזם "מחליפים מילה בקהילה": "בנוגע לסוגייה הפוליטית שמטלטלת אותנו, אני חוזר על דבריי מאתמול, ואומר: אפשר להגיע להסכמה. הפתרון היחיד והפשוט ביותר הוא – לשבת ולדבר".

הרצוג הוסיף: "אני מברך על הקולות המרובים, גלויים וסמויים, שגברו מאז דבריי אתמול, וקוראים לשוב להידברות בנוגע לסוגיות היסוד שקורעות אותנו, כולל בנוגע לסוגיית הסבירות – שהיא בוודאי בת הסכמה. אין ספק שזו טובתה של המדינה. אין ספק שזו טובתה של החברה הישראלית".

הרצוג סיים: "בעיצומו של משבר עמוק ומדאיג, המעשה האחראי והמנהיגותי חייב להיות לשבת, לדבר, ולשים את האחדות הישראלית מעל הכל. מנהיגי הציבור – מהקואליציה ומהאופוזיציה – חייבים להידבר ולאחות את הקרע. וזה צריך לקרות עכשיו".

בנימין נתניהו אופוזיציה עילת הסבירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד