כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הידית ננעלה

אדם נמצא מת במקפיא בו הסתתר מהמשטרה

אדם נמצא מת במקפיא בו הסתתר כדי להימלט מהמשטרה. לברנדון בושמן, בן 34 מארה"ב, נכנס למקפיא מרצונו, אך הוא לא הצליח לפתוח אותו מחדש מבפנים. המקפיא היה דגם ישן יותר עם מנגנון נעילה מבחוץ, כך שאינו יכול להיפתח מבפנים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixabay

אדם שנמלט מהמשטרה נעל את עצמו במקפיא של בית ריק כדי להסתתר בו ולאחר מכן נמצא מת בתוכו. ברנדון לי בושמן, בן 34, נמצא במקפיא במרתף בית לא מאוכלס ב-26 ביוני, כך מסרה משטרת מינסוטה בהודעה לעיתונות.

לחשוד המת הוצא צו מעצר במינסוטה. על פי החשד, הוא טיפס למקפיא כדי להסתתר, כי חשש ששוטרים נמצאים באזור. עדי ראייה אמרו שהוא נראה בורח מהחלק העליון של הבית בעיירה ביוואביק במינסוטה, שאינה מאוכלסת מאז פברואר 2023.

המקפיא היה דגם ישן יותר עם מתקן נעילה מבחוץ. זה אומר שלא ניתן לפתוח אותו מבפנים לאחר שהוא נסגר. מהמשטרה נמסר: "עדויות במקום מצביעות על כך שבושמן נכנס למקפיא מרצונו, המקפיא היה דגם ישן יותר עם מנגנון נעילה מבחוץ, כשהוא סגור המקפיא אינו מסוגל להיפתח מבפנים".

המקפיא לא היה דלוק בזמן שגופתו התגלתה ולא היו אנשים בנכס מאז אפריל האחרון. החוקרים מנסים לקבוע תאריך מדויק שבושמן נצפה לאחרונה בחיים.

ארה''ב חשוד מקפיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד