י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נאה דורש אך לא נאה מקיים

הח"כ שהכניס את המפגינים לכנסת נחשף בצביעותו

חבר הכנסת נאור שירי מהבולטים בכנסת הנוכחית בסיעת 'יש עתיד', נחשף על ידי משמר הכנסת כמי שאישר כניסה לאותם אנרכיסטים שניסו לפרוץ אמש למליאת הכנסת כדי לבצע במקום מחאה. לפני כחודש ימים ניסה לגלות מיהו שאישר לפעיל ימין קיצוני להיכנס לכנסת | צפו

הח"כ שהכניס את המפגינים לכנסת נחשף בצביעותו
נאור שירי צילום: ערוץ כנסת

אחד מכוכבי 'יש עתיד' בכנסת הנוכחית, הינו חבר הכנסת נאור שירי שנחשף בצביעותו, כאשר נודע כי הוא היה זה שהזמין את המפגינים שניסו פעמיים לפרוץ למליאת הכנסת אמש - אירוע חסר תקדים שטרם נראה כמותו בישראל מאז הוקמה.

לפני כחודש ימים ב-6.6 במהלך דיון בוועדת הפנים של הכנסת דרש ח"כ נאור שירי לדעת מי הוא זה ואיזה הוא אשר העניק אישור כניסה לכנסת לפעיל הימין משה מירון שנושא דרך קבע שלט "שמאלנים בוגדים" בהפגנות הימין ונגד הפגנות השמאל. שירי טען אז: "כל פעם חברי כנסת נותנים לבן אדם הזה שקורא לחלק מחברי הפרלמנט פה בוגדים על כך שהם מחזיקים בדעות שמאל... למה אתם נותנים לו אישור כניסה? למה הוא נכנס למשכן הזה?".

אמש היה זה ח"כ שירי בעצמו שהשתמש בחסינותו הפרלמנטרית והכניס מפגינים כדי שיבצעו פרובוקציה במשכן הכנסת.

כזכור, אמש ניסו פעמיים בהפרש של שעה וחצי - מתנגדים לרפורמה המשפטית לפרוץ למליאת הכנסת כדי לבצע במקום מחאה נגד ההצבעה על עילת הסבירות. חלקם אף הדביקו את עצמם לרצפת הכניסה באמצעות דבק שלוש שניות, אך פונו בכוח על ידי אנשי משמר הכנסת אל מחוץ למשכן והועברו לידי משטרת ישראל ששחררה אותם כעבור זמן קצר.

דוברות הכנסת חשפה מי הם הח"כים שאחראים לאישורי הכניסה של אותם אנרכיסטים: "נוכח חומרת האירוע חסר התקדים שארע הערב בכניסה למליאה וניסיונו המובהק לפגוע בסדר הציבורי ובהליך הדמוקרטי, שבגינו אף הוגשה תלונה למשטרה מטעם משמר הכנסת - קיים קצין הכנסת, בדיקה שממנה עולה כי חברי הכנסת מירב כהן ונאור שירי הם חברי הכנסת שהזמינו את המתפרעים למשכן. בכנסת מדגישים כי הנושא יטופל גם בוועדת האתיקה מכח סמכותה על פי החוק". כך נמסר מדוברות הכנסת.

נאור שירי מפגינים מליאת הכנסת יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד