כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
השמאל זועם

כבישים ראשיים נחסמו: המשטרה מפנה את האנרכיסטים | תיעודים

לאחר שאושר בקריאה ראשונה ביטול עילת הסבירות, השמאל שלא קיבל את תוצאות הבחירות יצא עם "יום השיבוש". חסימות במחלף הסירה שם הוקמו אוהלים רבים והובערו צמיגים כמו בהפגנות פלסטינים. חסימות ושיבושים נרשמו גם בכביש החוף בכניסה לחיפה וכביש 4 בצומת בנימינה 

כבישים ראשיים נחסמו: המשטרה מפנה את האנרכיסטים | תיעודים
מחאה בקרית הממשלה בחיפה צילום: דוברות המשטרה

מאות מפגינים מהשמאל שלא קיבלו את תוצאות הבחירות חוסמים את כביש 1 במחלף חמד לכיוון ירושלים, המפגינים שזועמים על ביטול עילת הסבירות שעבר אתמול בקריאה ראשונה משליכים אבוקות על הכביש. במקביל, מאות חוסמים את כביש 443 לכיוון ירושלים, המשטרה עצרה אדם אחד במקום.

מאות מפגינים חוסמים גם את כביש 4 בצומת בנימינה. עשרות מפגינים גם במחלף חמד הסמוך לירושלים. בתחילה, המשטרה מנעה תליית שלטים במחלף שמעל כביש 1. כביש 65 סמוך לצומת כרכור נחסם לאחר שמפגינים תלו כרזה ענקית שעליה כתוב "אין כניסה לדיקטטורה".

מפגינים חוסמים גם את כביש חוף לשני הכיוונים בכניסה לחיפה. מהמשטרה נמסר: בשעה האחרונה מתקיימת מחאה בקרית הממשלה בהשתתפות מאות מפגינים כוחות משטרה פועלים להשבת הסדר במקום. נעצר חשוד אחד בחשד להפרת הסדר בשעה אחרונה מתקיימת בקרית הממשלה בחיפה מחאה בהשתתפות מאות מפגינים אשר חוסמים את הכביש.

אחד המפגינים נעמד עם רכבו בלב המחאה ועל אף בקשות השוטרים להזיז את הרכב הוא סירב. בתוך כך, השוטרים עצרו את המפגין בחשד להפרת הסדר והזיזו את הרכב מהמקום. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק.

עשרות מפגינות הגיעו הבוקר לנתב"ג בנסיון להפריע למהלך התקין של שדה התעופה. ההפגנה המרכזית היום תתקיים בשעה 16:00 בנמל התעופה בן גוריון, היום צפויים לעבור בנתב"ג יותר מ-84 אלף נוסעים בכמעט 500 טיסות, מתוכם כמעט 44 אלף ייצאו מישראל, יותר מ-40 אלף ייכנסו אליה.

חסימות כבישים נמל התעופה בן גוריון הרפורמה המשפטית חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד