כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
זמן הפינוי מתארך

משחקים בחיי אדם: המפגינים חוסמים אמבולנסים

ניידת טיפול נמרץ של מד"א הוזעקה למודיעין, לטיפול חירום באדם עם קוצר נשימה ולקח להם כחצי שעה להגיע אליו, בנסיעה שאמורה לקחת עשר דקות. בארגוני ההצלה מבקשים מהמוחים לאפשר לרכבי החירום לעבור

משחקים בחיי אדם: המפגינים חוסמים אמבולנסים
הפגנת האנרכיסטים צילום: Jonathan Shaul/Flash90

המפגינים האנרכיסטים נגד הרפורמה המשפטית חוסמים רכבי הצלה ואמבולנסים ומסכנים חיי אדם.

העיתונאי אבי רבינא צייץ: "אחותי. אוטיזם 100%. נכות 100%. בדרך מהמוסד בבית שמש למקום הלימודים במודיעין עילית. נמצאת בפקק שלא נגמר ב-443. צורחת, משתוללת ברכב, הסבלנות שלה נגמרה. שאיש מכם לא יתנסה בסבל של אנשים עם נפש כלואה ומשפחתם הקרובה. המשפחה סובלת, הנוסעים, הנהג. העיקר שהאנרכיסטים חוגגים".

העיתונאי מאיר מרציאנו צייץ: "ניידת טיפול נמרץ של מד"א הוזעקה בשעה האחרונה למודיעין, לטיפול חירום באדם עם קוצר נשימה ולקח להם כחצי שעה להגיע אליו, בנסיעה שאמורה לקחת עשר דקות. זמן הפינוי לבית החולים מתארך גם כן. בארגוני ההצלה מבקשים מהמוחים לאפשר לרכבי החירום לעבור ללא בעיה וללא דיחוי בצירים".

העיתונאי הלל ביטון רוזן צייץ: "אירוע חמור נוסף: ניידת טיפול נמרץ שהגיעה לטפל בילד עם התקף אלרגיה קשה ומסכן חיים באיזור וינגייט, לא מצליחה לפנות אותו לבית חולים בעקבות חסימות הצירים של פעילי השמאל, ומנסה להסתייע בכוחות משטרה".

עוד דווח, כי "בהמשך לאירוע חסימת ניידת טיפול נמרץ על ידי פעילי שמאל סמול לויינגייט: הניידת עמדה במקום 50 דקות ללא יכולת לזוז כשהמפגינים מסרבים לפנות את הכביש. סך משך הפינוי של הילד עם ההתקף אלרגיה החמור עלה על שעה".

העיתונאי ישי שנרב צייץ: "קרוב משפחה שלי (בן קרוב ל-80) יצא לפני שעתיים מאזור השרון לטיפול כימותרפי בבית חולים בירושלים. הטיפול נקבע ל-10:00 והוא תקוע בכביש הרחק משם".

מורה הלמן כתבה בפייסבוק: "בוקר משובש לזאתי שבוטל לה עכשיו ניתוח כריתה מניעתי כי הצוות הרפואי לא הגיעו. ואיך אצלכם בינתיים?".

חיי אדם אמבולנסים הרפורמה המשפטית אנרכיסטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד