כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
היום זה קורה

בשעות הקרובות: ההזדמנות שלכם לישועה בבית האשה השונמית

מרן עמוד הישועות הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א יעתיר בתחינה ובדמע עבור הזוגות חשוכי הילדים, שיקבלו על עצמם להאכיל תינוק רעב, שיזכו במידה כנגד מידה לתינוק משלהם במהרה • מדי שנה מתגלגלים מאות סיפורי ישועה הנקשרים במעמד הישועות בבית האשה השונמית, והיום זה קורה שוב!

בשעות הקרובות: ההזדמנות שלכם לישועה בבית האשה השונמית
הגר"ש גלאי בבית השונמית צילום: קופת העיר

מאות זוגות חשוכי ילדים חיכו לרגע הזה, הרגע שבו הם יוכלו לזכות ולהיפקד בדבר ישועה ורחמים, במעמד הישועות נורא ההוד, המתקיים אחת לשנה בבית האשה השונמית, המקום שבו פקד איש האלוקים אלישע הנביא וגזר שיוולד בן לאשה השונמית ולבעלה, וכך אכן היה.

לתרום לצרכי תינוק רעב ולזכות לישועה>>>

המעמד מתקיים בבית העתיק שבכפר הערבי סולם (שונם) שבשרון. על פי יסודות הקבלה והחסידות, ההשפעה שהושפעה במקום הזה על האשה השונמית שתזכה בבן, ושרירה וקיימת לעולמי עולמים וגם כיום ניתן להמשיך מכוחה ישועות נוספות לזוגות חשוכי ילדים.

במיוחד לכבוד המעמד הקימה 'קופת העיר' את קרן הסיוע המיוחדת לתינוקות עניים, כדי שבכח מצוות הצדקה לתינוקות, יחד עם כח התפילות הנרגשות של עמוד הישועות מרן הגר"ש גלאי, והסגולה המיוחדת של המקום הקדוש הזה יזכו חשוכי הבנים לזרע של קיימא, במידה כנגד מידה הם יזכו לתינוק משלהם.

ניתן לתרום צרכי תינוק עני ורעב לחודש אחד, ולהעביר את שמותיכם או שמות יקיריכם שיזכיר מרן הגר"ש גלאי בפרטות בבית השונמית.

לתרום לצרכי תינוק רעב ולזכות לישועה>>>

ניתן לתרום צרכי תינוק עני ורעב למשך חצי שנה, ומרן שליט"א ימשיך ויעתיר 40 יום ברציפות (כל יום ויום- בתפלה כללית) לישועתכם במהרה.

והאופציה השלישית והמיוחדת במינה: תרמו לצרכי תינוק עני ורעב למשך שנה תמימה - וזכו לקבל שטר "כעת חיה" חתום בחתימת מרן שליט"א שייחתם בבית האשה השונמית!

מארגני מסע הקודש מציינים כי מרן הסטייפלר הקדוש נוהג היה להגיע אל הבית העתיק, ולהתפלל בו עבור חשוכי הילדים, וכך נהג אחריו גם בנו מרן שר התורה רשכבה"ג הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, בשנת תשע"ב כשנסע לבית האשה השונמית כדי להתפלל עבור חשוכי ילדים, ואכן רבים רבים נושעו באותן תפילות.

שנה לאחר מכן הסמיך מרן שר התורה זצ"ל את תלמידו חביבו הגאון רבי שמעון גלאי, להמשיך את המורשת ולפעול ישועות בבית האשה השונמית. מאז נקשרים מאות סיפורי ישועה בכל שנה ושנה בסגולה הנפלאה הזאת.
זה הזמן לפעול ישועה, זה הזמן לנקוט בפעולה סגולית מיוחדת שגם אם היא לא קלה מבחינה כלכלית, היא בוודאי תביא לשפע רוחני וגשמי, ומי שעובר על מידותיו ונותן יותר מכפי יכולתו, מעבירים לו על כל הגזירות שנגזרו עליו ונותן לו ישועה למעלה מדרך הטבע.

לתרום לצרכי תינוק רעב ולזכות לישועה>>>

קופת העיר הרב גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד