כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בלי לעצור את החיים

"זה התואר הכי נוח במגזר החרדי"

חלוצת המכללות בישראל, המכללה למינהל, זיהתה את הפוטנציאל העצום של אלפי גברים ונשים במגזר החרדי, שהסיבה היחידה לכך שאינם מתקדמים, היא חוסר הנגישות לתואר והקימה מסלול מיוחד למטרת הנגשת תואר בלי לעצור את החיים

"זה התואר הכי נוח במגזר החרדי"
מסלול אקדמי ייחודי צילום: freepik

בשני העשורים האחרונים עם פריצת ההייטק, נפלו בין הכיסאות אנשים רבים. אלו שלא למדו לתואר, אינם יכולים להשיג עבודות מבוקשות בשוק עם משכורות גבוהות, מצד שני אין להם אפשרות לעצור את החיים וללכת ללמוד לתואר, כאשר רובם בעלי משפחות שאותם הם מפרנסים.

כל זה השתנה בציבור החרדי כאשר חלוצת המכללות בישראל, המכללה למינהל, זיהתה את הצורך לצד הפוטנציאל העצום של אלפי גברים ונשים עם כישרון ויכולות גבוהים במיוחד, שהסיבה היחידה לכך שאינם מתקדמים, היא חוסר הנגישות לתואר.

רוצים לדעת עוד? חייגו : 072-3952435

כך הוקם ה'מסלול האקדמי המכללה למינהל' בבני ברק, במיוחד למטרת הנגשת תואר בלי לעצור את החיים. נבחרו התארים המבוקשים ביותר בשוק, גם על פי סקר הלמ"ס ועל פי דרישות החברות המובילות במשק. תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר ראשון בכלכלה וניהול בהתמחות במערכות מידע, מימון וביטוח. "מדעי המחשב הוא לחלוטין תואר יותר יישומי", מסביר חגי מיצמכר, מנהל שיווק, יעוץ ופיתוח עסקי במסלול האקדמי המכללה למינהל. "יש יותר מקומות עבודה בתחום וביקוש לעובדים. עודדנו את התלמידים שלנו לבחון את כל הפרמטרים והם הבינו את הכדאיות".

במכללה למינהל בבני ברק, רוצים שכל אחד יוכל לשלב לימודים מבלי לעצור את החיים. "אצלנו הלימודים מתקיימים פעמיים בשבוע", מסביר מיצמכר. "כל יום נותח ונבדק קודם לכן ובהתאמה לקהל היעד. לימודי גברים מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות אחר הצהריים-ערב בלבד, וימי השלמה או מכינה, מתקיימים בימי שישי. לימודי נשים מתקיימים במתכונת של יום לימודים בבוקר ויום לימודים בשעות אחה"צ-ערב, מלבד לימודי תואר במדעי המחשב, שמתקיימים בשעות הערב בלבד, מכיוון שמדובר על פי רוב בנשים שכבר עובדות בתחום ההייטק ואינן יכולות לקחת יום חופש בבוקר".

'המסלול האקדמי המכללה למינהל', נמצא בבני ברק במקום נגיש לתחבורה ציבורית, מותאם ללימודים בהפרדה מלאה, לימודים בכיתות מרווחות וחדשות, כולל פינות ישיבה ולימוד, ספריה לרווחת התלמידים, פינת קפה כשר למהדרין ועוד. התארים הנלמדים מאפשרים להתחיל לעבוד במקצוע כבר תוך כדי הלימודים וכמובן יש אפשרויות של הסדרי מימון ומלגות. 

רוצים לדעת עוד? חייגו : 072-3952435

או השאירו פרטים וניצור עמכם קשר>>>

המכללה למינהל תואר אקדמי לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד