כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ללא קצה חוט

האלפים הצרפתיים: חיפושים מתנהלים אחר פעוט שנעדר זה שלושה ימים

מאות מתנדבים מסייעים לשירותי ההצלה לחפש אחר ילד שנעלם בכפר הקטנטן אוט-ורנה | למשטרה אין אף קצה חוט | בשלב הנוכחי, אין חשד לפלילים

האלפים הצרפתיים: חיפושים מתנהלים אחר פעוט שנעדר זה שלושה ימים
מנדי הכטמן, פלאש 90

כבר שלושה ימים מתנהלים חיפושים אחר פעוט שנעדר באלפים הצרפתיים. אמיל, בן שנתיים וחצי, התארח אצל סבו וסבתו כשנעלם בשבת. שני שכנים ראו אותו לאחרונה כשהם הולכים לבד ברחוב הראשי באוט-ורנה,  כפר זעיר בן 25 תושבים בגובה של כ-1,200 מטר.

"אנחנו לא מפסיקים את החיפוש, אנחנו לא מאבדים תקווה", אמר האחראי המקומי, מארק שאפוס, לכתבים ביום שני בערב. לאחר 48 שעות של סירוק באזור ללא הצלחה, החיפוש הפך כעת לממוקד יותר, אמר.

יחידות זיהוי פלילי מיוחדות הוזעקו, ותושבים נוספים יתושאלו בתקווה לקבל רמזים על מקום הימצאו של הנער. האתר סגור לזרים החל מיום שלישי, אמר התובע רמי אבון. לחוקרים עדיין אין קצה חוט לגבי מה שעלול לקרות לאמיל. "כל ההסברים האפשריים מונחים על הפרק, אנחנו לא מעדיפים אף אחד, ואנחנו לא פוסלים אף אחד מהם", אמר התובע.

מספר עדים נחקרו, ובכל הבתים בכפר נערכו חיפושים, למעט שניים שאינם מאוכלסים, והוסיף כי לעת עתה, לא היה שום דבר שמצביע על פלילים, אמר.

"השתתפנו הבוקר בחיפוש גדול עם עוד 50 אנשים", אמר רוקסן, בן 19, שהגיע עם שני חברים לעזור ביום שני. "היה מרווח של שני מטרים בין כל אחד מאיתנו, הסתכלנו בשדות, וביער. חיפשנו את הרמז הקטן ביותר, אולי פריט לבוש או נעל שהוא יכול היה לאבד", אמרה.

השטח באזור החיפוש הוא גבעות וסלעי עם נחלים רבים, והאזור נפגע מגל חום, כשהטמפרטורות החזויות להגיע ל-34 מעלות צלזיוס ביום שלישי.

המשטרה, שעדיין מקווה לפריצת דרך הודות להצהרות עדים, הפיצה תמונה של הילד הבלונדיני שלבש עליונית צהובה, מכנסיים קצרים לבנים ונעלי טיולים ביום שנעלם.

צרפת חיפושים ילד נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד