כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ב'קווים-עילית' נערכים כבר לתשרי תשע"ו

עם סיום פרויקט הפעלת התחבורה בחגי תשרי, משלימה "קווים-עילית" את מעגל השנה כמפעילת התחבורה הציבורית במודיעין עילית

ב'קווים-עילית' נערכים כבר לתשרי תשע"ו
בחדרי חרדים

רק עכשיו עבר חודש החגים – אבל בחברת "קווים-עילית" כבר נערכים לתשרי הבא, תשרי תשע"ו... החברה, אשר כבר מיתגה את עצמה זה מכבר כמי שמספקת שירותי תחבורה ציבורית איכותיים ביותר, ובמיוחד במגזר החרדי – בערים ביתר עילית ומודיעין עילית, אינה שוקטת על שמריה, ובימים אלו נערכות ישיבות הפקת לקחים לסיכום החודש המוצלח, במגמה לשפר עוד יותר את השירות ולמנוע גם ליקויים נקודתיים ובלתי צפויים. כן נבחן בישיבות אלו המשוב הציבורי בעקבות הפעילות בתקופת החגים.

מערך התחבורה בחודש החגים בערים חרדיות דומיננטיות, כמו ביתר עילית ומודיעין עילית – הינו מורכב ביותר. החודש, הרצוף חגים ומועדים, מזמן לפני התחבורה הציבורית בערים שכאלו מורכבויות לאין ספור: מספר הנוסעים משתנה חדות מיום ליום ומשעה לשעה, כמות הנסיעות עצומה, העומסים בכבישים אף הם אינם תורמים להתנהלות תקינה של התחבורה, ואתגרים רבים נוספים עומדים בפני האחראים על הפעלת המערך הקשה והמורכב.

ולמרות הכל – תושבי הערים ביתר עילית ומודיעין עילית ואורחיהן, נהנו גם בחודש החגים החולף, כמו בכל ימות השנה, מתחבורה ציבורית איכותית ויעילה, לשביעות רצונם; כשמיומנותה ומקצועיותה של "קווים-עילית", חברת התח"צ מהגדולות בישראל שמפעיליה את קווי האוטובוסים בערים אלו, באים לידי ביטוי לכל אורך החודש. הקווים ליעדים השונים, העירוניים והבינעירוניים, פעלו כמעט ללא דופי, והובילו מאות אלפי נוסעים אל יעדיהם, במערך יעיל, אמין ואיכותי, שעורר שביעות רצון רבה ובולטת.

השקעה אין-סופית השקיעה החברה במערך ההסעים הענק והמורכב. ההשקעה באה לידי ביטוי בתוספת מספר עצום של נסיעות, ייעול ושיפור שיטת העבודה, סידורי נסיעות מושכלים, שיפור מערך הפיקוח, ואלתור פתרונות בזמן אמת לבעיות ותקלות בלתי צפויות שצצו לפתע.

הפתעה גדולה עורר הגידול העצום במספר הנוסעים, הן בביתר והן במודיעין עילית. רבבות נסיעות בוצעו על ידי החברה בחגים, ואלו הובילו ליעדיהם יותר ממיליון נוסעים, כן ירבו!
יודגש, כי במודיעין עילית זו השנה הראשונה שהחברה מפעילה את התחבורה הציבורית בעיר, ובחודש תשרי זה התנסתה לראשונה בהפעלת מערך התחבורה המורכב לאורך תקופת החגים; ובהעדר ניסיון, מידע והפקת לקחים משנים עברו, לא היו ברשותה שום נתונים מקדימים אודות מספר הנוסעים הצפוי בזמנים השונים. ועם זאת – פעלו הקווים להפליא, והפתיעו רבים באיכות השירות. וזאת, בזכות ההיערכות המוקדמת, וההשקעה הרבה בלמידת הצרכים תוך כניסה לפרטים הקטנים.

ואכן, ניתן היה לראות בתחנות האוטובוסים במודיעין עילית, תושבים רבים שבמשך שנים נמנעו משימוש בתחבורה ציבורית. אלו ציינו, כי עד עתה העדיפו אמצעי תחבורה אלטרנטיביים, אבל לנוכח השירות של קווים-עילית – הם החליטו לעבור לתחבורה הציבורית האמינה והאיכותית.
ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין וראש העיר מודיעין עילית יעקב גוטרמן, הביעו בפני מנכ"ל החברה, מר ציון פת, את שביעות הרצון הרבה של תושבי העיר ואורחיה מהתנהלותה התקינה של התחבורה הציבורית בתקופת החגים. הרב גוטרמן הדגיש, כי בכך נתנה החברה את חלקה בשמחת החג של התושבים.

מהנהלת החברה נמסר, כי הם חשים צורך להודות למאות הנוסעים ששלחו לחברה מכתבי תודה מלאי הערכה, לאורך כל השנה כולה ובמיוחד כעת, בעקבות החגים. "כל מכתב כזה מחזק את ידינו, ונותן לנו הרבה כח להמשיך במשימה המורכבת, של ניהול תקין ויעיל ושיפור מתמיד בתחבורה הציבורית", הם אומרים.
ביתר חברה קווים אוטובוסים תחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד