כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
פחות משבוע להשקה

חידושים ברשת החברתית: גופים ממשלתיים יתויגו באופן בולט

בכיר במטא אומר במענה לחקירה אוסטרלית שחשבונות המקושרים לממשלות ברחבי העולם יזוהו בפלטפורמה החדשה, שהושקה לפני פחות משבוע וצברה פופולריות רבה

חידושים ברשת החברתית: גופים ממשלתיים יתויגו באופן בולט
אילוסטרציה צילום: pixabay

בכיר בענקית המדיה החברתית מטא, הבעלים של פייסבוק ואינסטגרם, אומר כי היא מתכננת לתייג חשבונות הקשורים לממשלה בפלטפורמה החדשה שלה, המתחרה של טוויטר, ת'רדס.

"תחומים כמו תוויות לתקשורת המזוהה עם המדינה ובדיקת עובדות הם תחומים שבהם אנו רואים ערך רב, וזו השאיפה שלנו לבנות זאת במהירות", אמר ג'וש מצ'ין, ראש המדיניות הציבורית באוסטרליה של מטא, לסנאט ביום שלישי. החשיפה מגיעה פחות משבוע לאחר שמטא השיקה את ת'רדס, אשר נתפסת כדומה לטוויטר.

טוויטר הסירה תגים מחשבונות המזוהים עם הממשלה מאז שהמיליארדר אילון מאסק הפך אותה לחברה פרטית ב-2022, והביא על החברה תלונות על תגובות נאצה והפצה של פייק ניוז.

כשנשאל אם סוכנות השידור הרוסית המזוהה עם המדינה או סוכנות הידיעות המזוהה עם ממשלת סין, יתויגו בהתאם, אמר מאצ'ין, "זו השאיפה שלנו. "ככל שכל כלי תקשורת המזוהה עם המדינה מפרים את המדיניות שלנו, היינו מסירים אותם", אמר לחקירה. "פונקציונליות רחבה יותר סביב תגים- הם כולם בראש סדר העדיפויות עבורנו כאשר אנו ממשיכים להוציא את המוצר."

 

טויטר מטא פייסבוק פייק ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד