כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"לא ללכת לתקשורת"

מפקד חיל האוויר: "מי שרוצה לעזוב שיודיע למפקדו, לא לתקשורת"

מפקד חיל האוויר קיים שיחה עם טייסים בה הזהירו כי המשך חקיקת חוקי הרפורמה המשפטית יוביל לפגיעה קשה בלכידות החיילים | אנשי המילואים הסבירו כי לפי דעתם ישנה הסלמה איטית בצעדי הממשלה שמביאה אותם לקצה, מבחינת היכולת לשאת את החקיקה והשלכותיה

מפקד חיל האוויר: "מי שרוצה לעזוב שיודיע למפקדו, לא לתקשורת"
תרגיל אלוני בזלת צילום: דובר צה"ל

מפקד חיל האוויר, האלוף תומר בר אמר, בשיחה שקיים אמש (שני), כי הישגי החיל בחודשים האחרונים ובכל השנה האחרונה בה הוא מפקד עליו, הינם הישגים כבירים והוא מאוד מרוצה מהלכידות ורוח הלחימה שניתן לזקוף אותה לזכותם של הלוחמים.

את השיחה קיים האלוף בר בבסיס חל האוויר בתל נוף, עם כ-40 טייסים ונווטים ואנשי המערכים האחרים בחיל האוויר, כולם מתנדבים מקרב אנשי המילואים.

האלוף אמר, בשיחה שארכה כשלש שעות, כי הוא מצפה כי מי מחיילי המילואים שיגיע למצב בו הוא מקבל החלטה שיפנה למפקדו הישיר וישוחח עימו.

האלוף הוסיף וביקש להשאיר את המחלוקת אודות חקיקת חוקי הרפורמה המשפטית מחוץ לחיל ולשמור על לכידות, זאת על אף שהוא מודע לקושי שיש לחלק מהאנשים. עם זאת, הוא מצפה שהקושי יישאר מחוץ לבסיסי חיל האוויר.

כזכור, בחודש מרץ האחרון התמודדו בחיל האוויר עם הודעה של עשרות טייסי מילואים המתנדבים ל'טייסת 69', כי אין בכוונתם להופיע ליום מילואים אליו זומנו ובמקום להגיע הם מתכוונים לערוך שיחה. האירוע טלטל את צמרת חיל האוויר וצה"ל. לאחר האירוע השעה מפקד חיל האוויר, את אל"מ גלעד פלד, אחד מבכירי הטייסים בחיל. מאוחר יותר בר התחרט והחזיר את אל"מ פלד. גם שאר הטייסים שבו לטייסת לאחר שהחקיקה נבלמה והועברה למו"מ בבית הנשיא. 

סרבנות טייסים חיל האוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד