כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
במחצית הראשונה של 2023

האנשים העשירים בעולם הוסיפו 852 מיליארד דולר להונם

אילון מאסק ומארק צוקרברג הגדילו את הונם הנקי ב-96.6 מיליארד דולר ו-58.9 מיליארד דולר, בהתאמה, הודות לעליית מחירי המניות בנאסד"ק |  האנשים העשירים בעולם הוסיפו 852 מיליארד דולר להונם במחצית הראשונה של 2023

האנשים העשירים בעולם הוסיפו 852 מיליארד דולר להונם
דולרים. אילוסטרציה צילום: pixabay

500 האנשים העשירים בעולם הוסיפו 852 מיליארד דולר להונם האישי במחצית הראשונה של השנה, כך לפי נתוני 'בלומברג'. בממוצע, כל אחד מחברי רשימת המיליארדרים, שנערכה על ידי סוכנות הידיעות, הגדיל את הונו המצטבר ב-14 מיליון אירו ביום במהלך ששת החודשים האחרונים, המהווה את המחצית הטובה ביותר של השנה מאז ששת החודשים האחרונים של 2020.

הגידול הזה בהונם של העשירים בעולם מגיע בעקבות עלייה בבורסה. בששת החודשים הראשונים של 2023, המשקיעים לא לקחו בחשבון את העלאות הריבית הרצופות, את ההשלכות הכלכליות של המלחמה באוקראינה או את המשברים הבנקאיים. העלייה של נאסד"ק במהלך התקופה הייתה 39%, מונעת בעיקר על ידי בינה מלאכותית ומניות טכנולוגיה גדולות, מה שתורגם ליותר כסף עבור אילון מאסק ומארק צוקרברג.

 מאסק, שהחזיר לעצמו את המקום הראשון ברשימת האנשים העשירים ביותר וחלף על פני ברנרד ארנו, הוסיף 96.6 מיליארד דולר להונו. במקרה של צוקרברג, העלייה הייתה 58.9 מיליארד דולר, מה שאפשר לו לחזור ל-20 הראשונים של האנשים העשירים בעולם. הוא נמצא כרגע במקום ה-9, לאחר שנשר מהטופ 20 בסוף השנה שעברה.

 

 

מארק צוקרברג אילון מאסק סוכנות בלומברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד