ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

הטופ של דאבוס, טופ של חופשה טופ של אוירה

בשרי טורס מצאו עבורכם את הטופ שבטופ – חופשה מנצחת ב-Seehof Davos. ועכשיו לקראת תשעת הימים "שרי טורס" דואגת לכם לאירוח המשלב גוף ונפש. לצד אירוח ואוויר כיאה לשוויץ יהיו גם שיעורים והרצאות המיוחדות לימים אלו בהם אנו זוכרים את בית המקדש

 הטופ של דאבוס, טופ של חופשה טופ של אוירה
המלון בדאבוס צילום: יח"צ

בחופשה שלכם אתם רוצים את הטופ: נוף, מזג אוויר, מלון מפנק, טיולים מגוונים, אוכל גורמה לצד שיעורי תורה ואווירה המתאימה לרוח הימים הללו.

דאבוס היא לא עיירה שווייצרית סתמית. היא מוקפת נופים עוצרי נשימה עם אוויר הרים מדהים שידוע כבעל סגולות  רפואיות ייחודיות. המיקום המושלם הפך אותה לאחד האתרים המועדפים ביותר בשווייץ

ובאירופה.

וכעת הצעה מיוחדת לתשעת הימים עד למוצאי שבת נחמו: לילה לאדם בחדר זוגי החל מ-190 פרנק.

השנה שרי טורס לא מתפשרים על פחות ממלון Seehof Davos – מלון המהדרין היחידי בדאבוס בעל 5 כוכבי שירות, שמציע תנאי חופשה ברמה אחרת: לובי מפואר, אולמות יוקרה, חדרי אוכל מרהיבים, המלון ממוקם בנקודה אסטרטגית – קרוב לאגם דאבוס ולתחנת הרכבת, מה שפותח את הדרך לכל נקודה באזור ובמדינות אחרות באירופה, ובמלון בעצמו ממתין לכם שירות VIP כמיטב המסורת של שרי: תוכלו לבחור בחבילת נופש הכוללת טיסות והעברות, או להגיע באופן עצמאי כשרכב הפאר של שרי טורס ימתין בתחנת הרכבת ויעניק לכם שירות אישי עד פתח המלון.

ואי אפשר בלי לדבר על החוויה הקולינרית: השף של שרי טורס מכין עבורכם ארוחות שף למהדרין מן המהדרין, במגוון ובשפע הידועים של שרי טורס. מנות הגורמה היוקרתיות לצד שפע מאכלים מסורתיים מאפשרים לכם ליהנות במקסימום ולהישאר תמיד עם טעם של עוד.

נופים מדהמים בשוויץ • יח"צ

גם בין הארוחות, בשרי טורס לא מפסיקים לפנק: קינוחים מדהימים, מאפים טריים וקפיטריה שעומדת לרשותכם 24 שעות ביממה, מבטיחים חוויה קולינרית מושלמת לאורך היממה.

לחוויה רוחנית מושלמת, יתארח במלון הרה"ג זושא הורוביץ שליט"א, רב קהילות החסידים באלעד, ומדי יום ימסור שיעורים ושיחות מרתקות. את תפילות השבת ואת הסעודות ינעים בקולו החזן העולמי דוד ויינבאך. זאת בנוסף לשיעורי תורה מגוונים, הרצאות ייעודיות לנשים, תוכניות לילדים ומגוון פינוקים לאורך היום.

דאבוס מעניקה נגישות למאגר בלתי נדלה של אתרים, מסלולים ואטרקציות: רכבלים, סיורי רכבת, פארקי אקסטרים, מסלולים במגוון רמות, תצפיות, אטרקציות יבשתיות ורטובות, שיט, מגלשות הרים

ועוד.

עם כרטיס הנסיעה ששרי טורס מעניקים לכם בהטבה מיוחדת, תוכלו ליהנות מנסיעה חופשית במגוון אמצעי תחבורה בסביבה, רכבות מיוחדות ואטרקציות שונות – ובחינם! לחלופין, אתם מוזמנים להצטרף לטיולים המודרכים, וליהנות ממסלולים מגוונים במיטב האתרים עם מדריך מקצועי.

לפרטים ולהזמנות: לחצו כאן
02-9999599 | [email protected]

שוייץ דאבוס שווייץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד