כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בצל המחאות

מנכ"ל הכנסת אישר התקנת מצלמות על רכבי הח"כים

מנכ״ל הכנסת צ'יקו אדרי הנחה להתקין מצלמת רכב לכל חבר כנסת שירצה בכך על מנת להגביר את תחושת הביטחון. הנחיה בעקבות פנייתם של מספר חברי כנסת

מנכ"ל הכנסת אישר התקנת מצלמות על רכבי הח"כים
הרכב שהושחת צילום: טוויטר

מנכ״ל הכנסת צ'יקו אדרי העביר היום (שלישי) הנחיה ועל פיה ניתן יהיה להתקין מצלמת רכב לכל חבר כנסת שירצה בכך על מנת להגביר את תחושת הביטחון.

על פי דיווח ב'חדשות 12', ההנחיה ניתנה בעקבות פניה של מספר חברי כנסת שהתלוננו כי המפגינים מתקרבים לבתיהם ולמכוניותיהם ומדביקים עליהן דברים. בין הפונים חבר הכנסת אריאל קלנר.

יצוין כי בחודשים האחרונים סובלים חברי הכנסת והשרים מרדיפות והתנכלויות לא לגיטימיות מצד מתנגדי הרפורמה המשפטית.

נזכיר שאמש התפתחה ‏מהומה במשכן הכנסת כאשר מתנגדי הרפורמה המשפטית ניסו פעמיים, בהפרש של שעה וחצי, לפרוץ למליאת הכנסת ונהדפו על ידי המאבטחים של משמר הכנסת.

כמו כן, המפגינים ניסו לחסום את כניסת השרים וחברי הכנסת מהקואליציה למליאה, נשכבו על הרצפה וניסו להדביק את עצמם לרצפה עם דבק 3 שניות.

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה הגיב לתקרית ואמר: "אני מגבה ומשבח את קצין הכנסת, משמר הכנסת וסדרני הכנסת שלא נתנו לכנופיית פורעי החוק לחסום את מליאת הכנסת ופינו אותם במהירות, בנחישות ובמקצועיות. כעת יועברו למשטרת ישראל ולמערכת המשפט להמשך טיפול, שאני מקווה שיהיה נחוש באותה המידה".

לדבריו, "חברי הכנסת שהזמינו את המתפרעים צריכים לעשות חשבון נפש עמוק על הנסיון לשבש את ההליך הדמוקרטי - ולגנות בחומרה את המתקפה על הדמוקרטיה הישראלית. הכנסת לא תהיה איילון".

צ'יקו אדרי משכן הכנסת מחאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד