כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מנכ"ל משרד העבודה ישראל אוזן בסיור מיוחד בקמפוס של קמא-טק: "אינה דומה שמיעה לראייה"

במהלך הסיור מנכ"ל משרד העבודה מר ישראל אוזן נחשף לחלק מהקורסים שהתקיימו בקמפוס בתחום השבבים, בתחום הבינה המלאכותית ובתחום הפול-סטאק • משה פרידמן מנכ"ל קמא טק: "שמחה מיוחדת לעבוד גם עם שר חרדי וגם עם מנכ"ל חרדי שהם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה , ובקיאים בנושאים לעומקם"

מנכ"ל משרד העבודה ישראל אוזן בסיור מיוחד בקמפוס של קמא-טק: "אינה דומה שמיעה לראייה"
סיור מנכ"ל משרד העבודה צילום: באדיבות קמא טק

ביקור מיוחד קיים מנכ"ל משרד העבודה ישראל אוזן בקמפוס של 'קמא-טק' בבני ברק.

את פני מנכ"ל משרד העבודה קיבלה הנהלת קמא טק ובראשה מנכ"ל ומייסד קמא טק משה פרידמן וכן רם משה ראב"ד, חבר המועצה המייעצת של קמא טק. בפני המנכ"ל הוצגה הפעילות האדירה שנעשית במשך שנים ארוכות בקמא טק לקידומו של הציבור החרדי בענפי ההייטק, ובכלל זה הכשרות, מאיץ סטארטאפים ושאר פעילויות.

כמו כן, פגש המנכ"ל ישראל אוזן את מנכ"ל חברת נקסט סיליקון אייל נגר ואת יוני לוקסנברג מנכ"ל אלמנטור, חברות שעובדות בשיתוף פעולה עם קמא טק. מנכ"ל אלמנטור ציין בפני אוזן כי חברת הסטארטאפ הוקמה בעזרת קמא טק בראשית דרכו.

בהמשך הסיור נחשף מנכ"ל משרד העבודה לשלושה קורסים שונים שהתקיימו בקמפוס, והופתע מהגיוון ומאיכות החומר הנלמד – כאשר קבוצה אחת השתתפה בקורס בתחום השבבים שמתקיים יחד עם חברת קוואלקום, קבוצה שניה בתחום הבינה המלאכותית המתקיימת בשיתוף עם חברת אלמנטור וקבוצה שלישית בתחום הפול סטאק בשיתוף עם חברת פייבר.

במהלך הסיור פגש מנכ"ל משרד העבודה בוגרות של 'קמא טק' שסיימו את מסלולי ההכשרה השונים והשתלבו בחברות ההייטק המובילות בישראל.

מנכ"ל קמא טק הציג בפני מנכ"ל משרד העבודה את שיתופי הפעולה ההדוקים שמקיימת קמא-טק עם חברות הענק בתחום כדוגמת מייקרוסופט, גוגל, סיסקו וחברות נוספות. כמו כן הציג הרב פרידמן סקירה על תוכנית האולטרה קוד המיועדת לבנות הסמינרים, תכנית לימודים ייחודית שנבנתה יחד עם חברות הענק וזכתה לברכתם ותמיכתם של גדולי ישראל, תוך שיתוף פעולה הדוק עם עשרות מנהלי הסמינרים הגדולים בציבור החרדי.

בסיום הביקור אמר מנכ"ל משרד העבודה מר ישראל אוזן : "אינה דומה שמיעה לראייה, החכמתי במהלך הסיור המרתק והמקצועי ונוכחתי לראות מקצת מהיקף הפעילות של קמא טק והעומד בראשה משה פרידמן. אני עוקב אחריכם לאורך שנים ומופתע מהנתונים , איך שכמות ואיכות נפגשים יחד. בתפקידי כמנכ"ל משרד העבודה הונחיתי ע"י השר יואב בן צור לתמוך ולסייע לקמא טק על מנת לדאוג שנשים חרדיות ישולבו במשרות בכירות עם תנאים טובים , שיוכלו לפרנס את בתיהן בכבוד תוך שמירה מלאה על אורח החיים של הציבור החרדי"

כמו כן הוסיף כי ניכר שסוד ההצלחה טמון בהתמדה של הצוות קמא טק שעובדים במסירות רבה לטובת העניין כבר כמה שנים ועושים מלאכת קודש.

לקראת סיום הביקור הנהלת קמא טק סקרה בפני המנכ"ל את התוכניות הקיימות של משרד העבודה בשיתוף עם קמא טק והרחיבו על הנתונים המרתקים בנושא ואלו כלים אפשר לשפר ולייעל.

מייסד ומנכ"ל קמא-טק  משה פרידמן אמר לאחר ביקורו של המנכ"ל ישראל אוזן: "הביקור של מנכ"ל משרד העבודה מר ישראל אוזן, היה חשוב ומעניין , לסקור ולדון עם המנכ"ל על נתוני הצמיחה הנדרשת כדי להכשיר עוד ועוד בנות סמינרים שמבקשות להשתלב בעבודה שיש בה הכנסה מכובדת להקים בית של תורה. שמחה מיוחדת לעבוד גם עם שר חרדי וגם עם מנכ"ל חרדי שהם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה , ובקיאים בנושאים לעומקם אנו מרגישים שיש אוזן קשבת לצרכי הציבור החרדי". 

קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד