כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"מהקורונה לא היה כ"כ ריק"

ירידה של 50% בפדיונות: הנזק של ההפגנות לבעלי החנויות

המחאות ברחבי הארץ הובילו לירידה של 20%-50% במכירות בקניונים, כאשר במרכז הארץ הפגיעה גדולה יותר | מאז שעות הבוקר נחסמו ע"י המפגינים מספר כבישים מרכזיים ברחבי המדינה

ירידה של 50% בפדיונות: הנזק של ההפגנות לבעלי החנויות
סניף משביר קניון מלחה צילום: יח"צ

המחאות ברחבי הארץ הובילו לירידה של 20%-50% במכירות בקניונים, כאשר במרכז הארץ הפגיעה גדולה יותר. כך דווח ב"ישראל היום".

בעלים של מסעדת 'אוזריה' שממוקמת בתל אביב, בשוק לוינסקי, אמר כי "זה היום הכי דרמטי מבחינת ירידה במכירות". מנכ"ל איגוד המסעדות: "מסעדות באזור צומת קפלן לא נפתחו בכלל".

ההפגנות, החסימות והמחאות, כל אלו הובילו לירידה חדה במכירות בקניונים. אחד מבעלי החנויות אמר כי "מאז הקורונה לא היה ככה ריק". בנוסף, במרכז הארץ הפגיעה הגדולה ביותר, זאת בשל היקף השיבושים והחסימות שבהן נוטלים חלק אלפי אנשים.

מאז שעות הבוקר נחסמו ע"י המפגינים מספר כבישים מרכזיים ברחבי המדינה, לאחר שהלילה עברה במליאת הכנסת בקריאה ראשונה הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות, במסגרת הרפורמה המשפטית. במהלך היום צפויות הפגנות וחסימות נוספות בשורת מוקדים.

מוקדם יותר, חסמו המפגינים את הכניסות לחיפה, את כביש 1 לכיוון ירושלים, את נתיבי איילון בכמה מחלפים, את כביש 4 באזור בנימינה, את כביש 443 לכיוון הבירה וצירים נוספים. המשטרה פועלת לסירוגין לפינוי המפגינים, ובחלק מהחסימות עושה שימוש באמצעים לפיזור הפגנות, בין היתר במכת"זיות ופרשים. ארגוני ההצלה דיווחו כי נסיעם של רכבי חירום עוכבה בעקבות המחאות. 

מסעדות קניונים מחאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד