י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
באמצעות אפליקציית ספורט

"המוסד" האוקראיני עקב אחרי הקצין וחיסל אותו

מפקד הצוללת הרוסית שחוסל ברוסיה היה ברשימה השחורה של אוקראינה. הוא נהרג על ידי מתנקש לאחר שפרסם באפליקציית ספורט את מסלול הריצה שלו

"המוסד" האוקראיני עקב אחרי הקצין וחיסל אותו
אילוסטרציה צילום: unsplash

קפטן חיל הים הרוסי שהופיע ברשימה השחורה של אוקראינה של חשודים בפשעי מלחמה, הוצא להורג על ידי מתנקש בריצת הבוקר שלו. סטניסלב רז'יצקי, בן 42, נורה ארבע פעמים בגבו ובחזה עם אקדח בסביבות השעה 6 בבוקר ביום שני האחרון בפארק בעיר קרסנודר שבדרום המדינה, כך אישרו הרשויות ברוסיה.

"הפארק היה נטוש בגלל גשם כבד, כך שלא היו עדים שאולי יכלו לספק פרטים או לזהות את היורה", כך נמסר מהמודיעין של אוקראינה. ברשתות החברתיות האוקראיניות גולשים מכנים את יחידת החיסול האלמונית "המוסד" האוקראיני. לאחר שכמה בכירים רוסים חוסלו לאחרונה בדרכים שונות ומסתוריות.

המחסל יכול היה לעקוב אחר תנועותיו של רז'יצקי בקרסנודר, באפליקציה שבה פרסם פרטים על מסלול הריצה הקבוע שלו וכמה זמן לקח לו להשלים אותו, כך דיווח ערוץ טלגרם רוסי עם קשרים לשירותי הביטחון. כלי תקשורת רוסים אחרים העלו השערות שהוא היה במעקב באמצעות אפליקציית תרגילי ספורט Strava.

הכתובת והמידע האישי של רז'יצקי הופיעו באתר האוקראיני Myrotvorets, מסד נתונים לא רשמי של אנשים הנחשבים לאויבים של אוקראינה. ביום שלישי, המילה "חיסול" הופיעה באותיות אדומות על תמונתו של רז'יצקי באתר הרשימה השחורה.

כזכור כפי שדיווחנו, סטניסלב רז'יצקי, לשעבר מפקד הצוללת "קרסנודר" בצי הים השחור, ששיגרה טילים נגד אוקראינה, נורה למוות. סוכנות הידיעות הרוסית TASS דיווחה כי הוא היה ראש מחלקת הגיוס בעיר קרסנודר שבדרום רוסיה.

המוסד מלחמת אוקראינה רוסיה רשימות חיסול חיסול ממוקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד