כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ומי ישלם את המחיר

זינוק במנין העובדים שאיחרו לעבודתם וזו הסיבה

בגלל המחאות נרשם זינוק דרמטי במניין המאחרים לעבודה ברבע שעה לעומת הסטנדרט היומיומי בחצי השנה האחרונה. היו גם מי שאיחרו בשעתיים בגלל השיבושים וחסימות הכבישים בשעות הבוקר | ההערכה שהנזק לבעלי העסקים מגיע למאה מיליון שקלים ומעלה

זינוק במנין העובדים שאיחרו לעבודתם וזו הסיבה
אילוסטרציה צילום: unsplash

יום השיבוש ונזקיו: למעלה ממחצית מהמועסקים שעובדים בחברות ועסקים שממוקמים בסמוך לכבישים שנחסמו אתמול (שלישי) בשל ההפגנות איחרו לעבודתם, בפרק זמן של מעל 15 דקות והיו כאלה שהגיעו באיחור של שעתיים. כך עולה מנתוני חברת 'עוקץ מערכות', ששעוני הנוכחות שלה מותקנים בעשרות אלפי בתי עסק ברחבי הארץ.

על פי נתוני הבדיקה שפורסמו באתר 'וואלה', בחצי השנה האחרונה שיעורם הממוצע של העובדים שהגיעו באיחור של מעל לרבע שעה לעבודתם עמד על 16.9% ואילו אתמול שיעור האיחורים לעבודה זינק ל-52.3%. ב'עוקץ' מציינים שלא מעט עובדים, הגיעו למקום העבודה באיחור של למעלה משעתיים בעקבות החסימות והשיבושים.

מנתוני החברה עולה עוד כי שיעור העובדים שהגיעו בזמן, עומד על 15.2%, ירידה של 62% מממוצע האיחורים מאז תחילת השנה. כמו כן נרשמה ירידה בשיעור של 28% במספר העובדים שהגיעו באיחור של עד 5 דקות וכן ירידה בשיעור של 13.1% במספרם של המאחרים בפרק זמן של עד 10 דקות למקום העבודה.

חיים מולכו, מנכ"ל חברת 'עוקץ מערכות' הגיב לנתונים ואמר: "מדובר על פי הערכות על נזק מצרפי למעסיקים שמגיע לעשרות רבות של מיליוני שקלים ויכול לחצות אף את רף 100 מיליון השקלים".

איחור שיבושי תנועה שיבושים חסימות כבישים חסימת צירים עוקץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד