כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
דרך ארוכה וסופת גשמים

דרמה בשחקים: שדות התעופה ואנשי העסקים שהוזעקו לפמליית הרבי מגור

לאחר סאגה של המטוס התקול נשכר מטוס פרטי עבור האדמו"ר מגור בדרכו לנופש בדאבוס שבשווייץ. אך בכך לא תם המסע: הנחיתה בציריך לא אושרה והמטוס נחת במילאנו שם אותרו מהרגע להרגע אנשי עסקים חסידי גור שמיהרו לאסוף את הפמליה בדרכה לשוויץ. 'בחדרי' עם כל הפרטים

דרמה בשחקים: שדות התעופה ואנשי העסקים שהוזעקו לפמליית הרבי מגור
האדמו"ר מגור צילום: שוקי לרר

דרמה של ממש התרחשה הלילה במהלך טיסתו של האדמו"ר מגור לדאבוס שבשוויץ לצורך מנוחה.

לאחר שנשכר מטוס פרטי בעקבות תקלה במטוס של חברת התעופה השוויצרית סוויס אייר שלא המריא מציריך כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', יצא הרבי מגור בשיירה משטרתית מירושלים מלווה במקורבו השר יצחק גולדקנופף בכדי לעקוף את החסימות והמהומות בנתב"ג.

השיירה של האדמו\

במהלך הטיסה התברר שלא יתאפשר לנחות בשדה התעופה בציריך בעקבות העיכוב בהמראה מישראל וסגירת השדה, מה שהוביל לשינוי בתכנית ולחשיבה על אפשרויות אחרות לנחיתה.

בתחילה חשבו לנחות במילאנו שבאיטליה, משם אורכת הדרך ברכב פרטי כ-4 שעות נסיעה, אך אז שונתה התכנית לשדה התעופה בעיר בזל בשווייץ, מרחק של שעתיים וחצי נסיעה בלבד. הנהגים ואנשי הפמליה מיהרו לבזל להמתין שם לפמליה המצומצמת במטוס בעל 8 המקומות בלבד, אך אז התברר כי סופת גשמים מונעת נחיתה בבזל והתכנית שוב שונתה בחזרה למילאנו.

לקראת הנחיתה באיטליה התעוררה בעיה קשה מאחר ולא היו ערוכים בשדה התעופה לקבל את הרבי ולא היו נהגים בסביבה. אך עד מהרה התברר כי מספר אנשי עסקים חסידי גור מישראל אשר נמצאים בנסיעות עבודה שונות במילאנו ועם יצירת הקשר עם כל אחד מהם הם מיהרו עם רכביהם לנמל התעופה לצד שליחי חב"ד באיטליה שהתייצבו במקום גם הם ופמליית הרבי יצאה לדרך הארוכה כמעט עד השעה שבע בבוקר, אז הגיע הרבי לבית שנשכר עבורו בדאבוס שם ישהה בשבועיים הקרובים.

האדמו\

האדמו"ר מגור שווייץ מטוס פרטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 80 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד