י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כפות ביער

הישראלי שנחטף באתיופיה: החוטפים מבקשים רק 9,000 דולר

החוטפים של הישראלי באתיופיה מבקשים תמורת שחרורו סכום השווה לכ-9,000 דולר. לא נמצאה שום ידיעה לגביו בכלי תקשורת אתיופיים, למרות שהוא גם ממוצא אתיופי

הישראלי שנחטף באתיופיה: החוטפים מבקשים רק 9,000 דולר
החטוף הישראלי כפות ביער צילום: אל ערביה

ישראלי ממוצא אתיופי, בן 79, שנחטף באתיופיה בשבוע שעבר, שלח הודעה קולית למשפחתו בה הוא ביקש עזרה ואמר: "תעזרו לי. אני באמצע היער. יורד גשם חזק. התכוונתי להגיע ביום ראשון, אבל נראה שאני אשאר כאן, ואני אפילו לא מאחל את זה לאויבי", כך דווח ב'כאן חדשות'.

אתר 'אל ערביה' מדווח, כי החוטפים פרסמו שתי תמונות של משפחתו. בראשונה הוא מופיע עומד ואזוק ביום חטיפתו, ובשנייה שצולמה נראה שהוא במצב פחות טוב אולי בשל החטיפה. הם דורשים כופר של 500,000 ביר אתיופי, שווה ערך ל-9,000 דולר, עבור שחרורו. 'אל ערביה' מציין כי לא נמצאה שום ידיעה לגביו בכלי תקשורת אתיופיים, למרות שהוא גם מממוצא אתיופי והיה במדינה במטרה לבקר את קרוביו, כשנחטף.

ממשרד החוץ נמסר אתמול: "התקבל דיווח במחלקה לישראלים במצוקה במשרד החוץ אודות אזרח ישראלי שנחטף במהלך שהותו באתיופיה בחבל גונדר. המחלקה לישראלים בחו"ל נמצאת בקשר עם בני משפחתו בארץ ופועלת מול האינטרפול בעניין. קונסול ישראל באתיופיה נמצא בקשר עם גורמי הביטחון המקומיים במטרה להביא לשחרורו של האזרח הישראלי בהקדם, בריא ושלם".

 

 

משרד החוץ חטיפה אתיופיה דרישת כופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד