כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
בתגובה לסערה

גורם מדיני: "לא מכירים החלטה על הערכה מחדש של הממשל האמריקני"

גורם מדיני הגיב לטורו של הפרשן המקורב לנשיא ביידן בו טען כי ישנה "הערכה מחדש" של הממשל האמריקני ליחסיו עם ממשלת נתניהו ואמר: "איננו מכירים החלטה כזו

גורם מדיני: "לא מכירים החלטה על הערכה מחדש של הממשל האמריקני"
ביידן ונתניהו - ארכיון צילום: Amos Ben Gershom/GPO

גורם מדיני בכיר הגיב היום (רביעי) למאמר של הפרשן תומס פרידמן, שמקורב לממשל ביידן, ובו הוא מדוווח על הערכה מחדש של ממשל ביידן לממשלת נתניהו ואמר: "איננו מכירים החלטה על ״הערכה מחדש״ של הממשל האמריקני, אבל בכל מקרה לא מדובר בתופעה חדשה".

הגורם הוסיף: "ממשל פורד הכריז על ״הערכה מחדש״ מול ממשלת רבין, ממשל רייגן עשה זאת מול ממשלת בגין, ממשל בוש האב עשה זאת מול ממשלת שמיר וממשל בוש הבן עשה זאת מול ממשלות ברק ושרון".

"זה לא סוד שיש לנו חילוקי דעות עם הממשל האמריקני בעניין הקמת מדינה פלסטינית, החזרה להסכם הגרעין המסוכן עם איראן, ועמדתו של ראש הממשלה נתניהו נגד מדיניות ״אין הפתעות״ ביחס לפעולות ישראל נגד איראן", הוסיף.

הגורם ציין כי, "למרות ״הערכות מחדש״ תקופתיות אלה וחילוקי דעות לאורך השנים, היחסים בין ישראל לארה״ב התהדקו במשך עשרות שנים והגיעו לשיא של כל הזמנים של שיתוף פעולה ביטחוני תחת הנהגת ראש הממשלה נתניהו. ראש הממשלה נתניהו ידאג שמגמה זו תימשך".

ארה"ב ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד