י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תיעדו את הפיגועים

נתפסה חוליה שאחראית למספר פיגועי ירי בשומרון

שב"כ חשף ועצר חוליית טרור שביצעה מספר פיגועי ירי באזור השומרון. נעצרו 6 פעילים | בנוסף, נתפסו אמצעי לחימה ששימשו לפיגועים

נתפסה חוליה שאחראית למספר פיגועי ירי בשומרון
העצורים צילום: דוברות שב"כ

חוליית טרור מאזור בנימין אשר הייתה מעורבת במספר פיגועי ירי, ללא נפגעים, במרחב יישובי עמק שילה, נתפסה וסוכלה בפעילות משותפת של שב"כ וצה"ל. 

חברי החולייה הם עבדאללה חג' מוחמד, אבראהים נעסאן, מחמד חג' מוחמד, מאג'ד נעסאן, איוב נעסאן ועבד אלכרים אבו עליה, תושבי הכפר מע'ייר שבבנימין.

ששת החשודים נעצרו זמן קצר לאחר ביצוע הפיגועים ובחקירתם עלה כי שניים מהפיגועים, ביניהם ירי לעבר כוח צבאי בתורמוסעיא ב-21/04/2023, בוצעו על ידי עבדאללה חג' מוחמד, אברהים נעסאן ומחמד חג' מוחמד.

בנוסף, הפיגוע השלישי בוצע על ידי מאג'ד נעסאן, איוב נעסאן ועבד אלכרים אבו עליה, בהנחייתו של עבדאללה חג' מוחמד, על מנת לנסות ולשבש את חקירתם של המעורבים בפיגועים הקודמים.

במהלך החקירה, התקבל מידע לפיו חברי החולייה רכשו כלי נשק מסוחר אמצעי לחימה באזור ג'נין, עמדו בקשר עם גורמי טרור מרצועת עזה לצורך קבלת מימון לפעילות וכי לאחר כל אחד מהפיגועים הפיצו הודעת נטילת אחריות מטעם "קבוצת השהיד ראאד נעסאן", ובה גם תיעוד של הירי.

כתבי אישום הוגשו נגד ששת החשודים.

מדוברות השב"כ נמסר כי "שב"כ וצה"ל ימשיכו לפעול ביתר שאת לסיכול מהיר של כל פעילות טרור כנגד מדינת ישראל, למנוע הסלמה נוספת בשטח ולמצות את הדין עם המעורבים בפעולות מעין אלה".

שבכ חקירות שבכ חוליה מחבלים פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד