כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מתקפה נגדית

השר מעוצמה: "ביידן ניזון מאנשים ששייכים לשמאל הקיצוני. שישמע את יריב לוין"

שר המורשת, עמיחי אליהו, התייחס לדיווחים כי "ארה"ב מעריכה מחדש יחסיה עם ישראל" ואמר: "אין מישהו בישראל שחושב שארה"ב הולכת לנתק איתנו את היחסים"

השר מעוצמה: "ביידן ניזון מאנשים ששייכים לשמאל הקיצוני. שישמע את יריב לוין"
הרב עמיחי אליהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שר המורשת עמיחי אליהו התייחס היום (רביעי) למאמרו של הפרשן תומאס פרידמן, המקורב לביידן שבו טען כי "ארה"ב מעריכה מחדש יחסיה עם ישראל" ואמר בריאיון ל-ynet live כי "אין מישהו בישראל שחושב שארה"ב הולכת לנתק איתנו את היחסים". לדבריו, "ביידן ניזון מהשמאל הקיצוני בארה"ב".
אליהו הוסיף: "אני מזכיר שבזמנו מנחם בגין אמר לג'ו ביידן, שהיה אז סנאטור צעיר, שאנחנו עם של 3,700 שנה ושיש לנו עוצמה משל עצמנו, ושהם זקוקים לנו כמו שאנחנו זקוקים להם".
השר טען כי, "אם זה יבוא על חשבון הביטחון האישי של האזרחים, על חשבון הדמוקרטיה ועל חשבון היכולת שלנו לנהל מדינה - שווה את המתח הזה מול ארה"ב. אנחנו יודעים לנהל את עצמנו. המסר שלי הוא שאנחנו מעריכים מאוד ושמחים מאוד בידידות שלנו עם ארה"ב, אבל יש לנו ערכים. אנחנו בטוחים בצדקת דרכנו. ברור לי שהנשיא לא מכיר את התהליכים פה לעומק".
עוד אמר השר אליהו: "מה שקורה היום בארה"ב זה שביידן ניזון מאנשים ששייכים לשמאל הקיצוני. בשביל שביידן יוכל לקבל תמונת מצב אמיתית הוא צריך לשמוע בדיוק מה קורה ואחרי זה לקבל את ההחלטה.
הוא בהחלט צריך לשמוע את בנימין נתניהו, אני חושב שאין הרבה אנשים שיש להם כשרון דיבור כמו נתניהו, ואם הוא לא רוצה אותו - הוא צריך לשמוע את יריב לוין, גם הוא יודע להסביר את הדברים בצורה מאוד ברורה. שווה לשמוע את הדברים", כך אליהו.
עמיחי אליהו ג'ו ביידן עוצמה יהודית יריב לוין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד