י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
השם לתפילה

ילד חרדי הוטס לבית החולים לאחר שסבל מדום לב כפול

ילד חרדי בן 11 מניו יורק הוטס לבית החולים לאחר שסבל מדום לב פעמיים ברציפות. צוות רופאים ואנשי רפואה מסורים, נלחמו ללא לאות במשך כמעט שעתיים כדי להציל את הילד 

ילד חרדי הוטס לבית החולים לאחר שסבל מדום לב כפול
המסוק בזירת החילוץ צילום: Yeshiva world news

ביום שלישי בלילה מתנדבי הצלה במונטיצ'לו שבהרי הקטסקילס, הוזעקו לילד בן 11 שסבל מתגובה אלרגית קשה. המצב הסלים במהירות לאחר שהילד חטף דום לב. פרמדיקים של 'הצלה' פעלו להחייאת הילד תוך החזרת דופק. כשהבינו את מצבו הקריטי של הילד, הם הזמינו מסוק שיעביר את הילד לבית חולים.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news הילד קיבל דום לב פעם נוספת. הפרמדיקים קיבלו את ההחלטה להבהיל את הילד למרכז הרפואי האזורי בקטסקיל. שם, צוות רופאים ואנשי רפואה מסורים יצאו למרוץ נגד הזמן, נלחמו ללא לאות במשך כמעט שעתיים כדי להציל את הילד שחייו היו תלויים על הכף.

באורח פלא, הילד הראה סימני יציבות, כאשר אלפים ברחבי העולם קראו תהילים. הילד הוטס למרכז הרפואי ווסטצ'סטר, הידוע במומחיותו בטיפול במצבים קריטיים. נכון לעכשיו, הילד במצב אנוש אך מצבו יציב, וזוכה לטיפול ותשומת לב מירבי מהצוות הרפואי החרוץ. מתנדבי הצלה, שהו עם המשפחה כל הזמן, ועשו כל שביכולתם כדי לעזור להציל את חייו של הילד היקר הזה.

שמו לתפילה: אברהם יוסף בן צירל גולדה רבקה.

ארה"ב קטסקילס דום לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד