י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

צפו: הג'יפים של זק"א ת"א בפעילות לילדים מיוחדים

עשרות ילדים מיוחדים השתתפו ביום כיף שערכה עבורם יחידת הג'יפים של זק"א מחוז תל אביב • תיעוד

צפו: הג'יפים של זק"א ת"א בפעילות לילדים מיוחדים

יחידת הג'יפים של זק"א ת"א אימצה ביום ה' האחרון את ילדי עמותת "עלה" ממעון מוריה בגדרה וערכה עבורם יום פעילות על מנת להוציא אותם משגרת יומם.

כבר מתחילת השבוע עמלו מתנדבי היחידה להכין את יום הפעילות גדוש האירועים. האירוע התקיים ברחבת הטקס באנדרטת תל חדיד שהושאלה במיוחד עבור הפעילות.

עם הגיע הילדים לרחבת הטקס המתין להם תקליטן ומזנון כיבוד עשיר. לאחר קבלת הפנים הועלו הילדים על הג'יפים של היחידה ויצאו לטיול מהנה.

לאחר טיול ממושך בג'יפים שבו הילדים לרחבת הטקס שם המתינה להם ארוחה ישראלית על האש בתוספת עמדות מתוקים לילדים ובני משפחותיהם.

דברי ברכה נשא מפקד תחנת משטרת מסובים, סנ"צ לארי סמארה, שהודה בחום למתנדבים על היוזמה. כמו כן נאם בפני הילדים מפקד יחי' הג'יפים הנמרץ אשר הגה את הארוע, נחום קהלני, שהודה להם על הזכות להעניק להם רגעים של שמחה. מפקד היחידה הודה למתנדבי היחידה על פעילותם במהלך כל ימות השנה כמו גם על המחשבה הרבה והעבודה אותה השקיעו על מנת לשמח את הילדים המיוחדים.

במעמד זה של עברו הילדים והעניקו מתנה צנועה ומיוחדת מעשי ידיהם אותה זכה לקבל כל מתנדב ביחידה.

לאחר יום הפעילות הגדוש יצאו מתנדבי היחידה לתרגיל תרגיל מבצעי של ניווטי לילה בשטח עם תוואי קשה ומיוער לאיתור נעדר, כאשר כתמריץ נעשה התרגיל כמשחק נושא פרסים 'מצא את המטמון'.

מנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד: "יחידת הג'יפים של זק"א ת"א עסוקה כל השנה בסיוע וחילוץ נעדרים, אולם בנוסף הוחלט לקיים פעילות נוספת לקהילה ואימצנו עשרות ילדים מיוחדים ליום גדוש פעילות והצלחנו להעלות חיוך רחב על פניהם".

















חסד חסיד כיף זקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד