י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שותה מיץ תפוזים

מנהיג "קבוצת וגנר" הרוסית עבר טיפול אינטנסיבי בסרטן הקיבה

יבגני פריגוז'ין, מנהיג "קבוצת וגנר" הרוסית, עבר טיפול בסרטן הקיבה. עובדים לשעבר צוטטו ע"י אתר תחקירים כי פריגוז'ין מקפיד על דיאטה קפדנית ושאיש לא ראה אותו שותה משהו שזה לא מיץ תפוזים בשנים האחרונות

מנהיג "קבוצת וגנר" הרוסית עבר טיפול אינטנסיבי בסרטן הקיבה
טיפולים צילום: unsplash

יבגני פריגוז'ין, מנהיג "קבוצת וגנר" הרוסית, עבר טיפול אינטנסיבי בסרטן הקיבה, ממנו סבל במשך שנים, וייתכן שהיה גורם בהחלטתו לפתוח במרד מזוין נגד מוסקבה לפני שבועיים. עובדים לשעבר שצוטטו ע"י אתר תחקירים רוסי שנאסר על ידי הקרמלין, דווח כי פריגוז'ין מקפיד כעת על דיאטה כה קפדנית שאיש לא ראה אותו שותה משהו אחר חוץ ממיץ תפוזים בשנים האחרונות.

אחד מאלה שאישרו שהוא נתון לדיאטה קפדנית הוא מראת גבידולין, לשעבר ראש משרד המודיעין של ארגון וגנר בסוריה, שהתפטר ממנה לפני 3 שנים. העיתון הבריטי "הטיימס" ציטט אותו: "למרות המסורת של שתייה מרובה בקרב שכירי חרב רוסים. עם זאת, פריגוז'ין אינו שתיין, ומעולם לא ראיתי אותו שיכור", אמר.

ממסמכים באתר התחקירים עולה כי יבגני פריגוז'ין, שנולד לפני 62 שנים בסנט פטרסבורג, עבר טיפול לא מוגדר במרפאת סוגאז הקשורה לנשיא פוטין, בבעלות חברת ביטוח רוסית AO Sogaz, וסגן הנשיא הבכיר שלה הוא איש העסקים מיכאיל פוטין, שהוא כנראה קרוב משפחה של הנשיא פוטין,

הטיפול בסרטן של פריגוז'ין נחשף במרפאה, כאשר אנשי ביטחון פשטו על ביתו ב-5 ביולי בסנט פטרסבורג, ומצאו בו דרכונים מזויפים. אחד הדרכונים היה על שמו של דמיטרי גייר. כמו כן נמצא ציוד רפואי, כולל מכונות הנשמה. הפורצים מצאו גם תמונות של 4 גברים כשראשיהם כרותים.

ה"טיימס" ציטט עובד לשעבר בקבוצת וגנר שאמר שייתכן שהמרד חסר התקדים של פריגוז'ין היה פרי עבודתו של אדם שלא היה לו מה להפסיד.

 

 

כח וגנר ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה סרטן מיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד