כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לאחר התלונות

שר ההגנה עקץ את זלנסקי: "אנחנו לא אמזון"

שר ההגנה הבריטי עקץ את נשיא אוקראינה שהתלונן שהוא לא מקבל נשק כפי שביקש. "בריטניה לא שירות משלוחים של אמזון לנשק לאוקראינה", אמר שר ההגנה בן וואלאס. השר הוסיף "בין אם נרצה או לא אנשים רוצים לראות הכרת תודה על כלי נשק שנשלחו לאוקראינה"

שר ההגנה עקץ את זלנסקי: "אנחנו לא אמזון"
ארטילריה של צבא אוקראינה צילום: צבא אוקראינה

שר ההגנה הבריטי בו וואלס עקץ את זלנסקי ואמר כי "בריטניה היא לא שירות משלוחים של "אמזון" לנשק לאוקראינה, וקייב מוזמנת להודות לתומכיה", אמר שר ההגנה של בריטניה.

בן וואלאס אמר ש"עצתו" לאוקראינים היא לזכור שהם צריכים לשכנע כמה פוליטיקאים בוושינגטון ובבירות אחרות שעשרות מיליארדי הפאונד שהם מוציאים על סיוע צבאי לארצם עם רוסיה כדאית.

זלנסקי אמר לרשת 'סקיי ניוז' שהוא מבולבל ממה שאמר שר ההגנה, והוסיף כי "תמיד היינו אסירי תודה".

"לא ידעתי למה הוא התכוון ואיך עוד עלי להביע את דברי התודה שלי", אמר הנשיא האוקראיני. הוא הוסיף בצחוק: "יכולנו לקום בבוקר ולהביע את דברי התודה שלנו באופן אישי לשר, אנו אסירי תודה לבריטניה".

מר וואלאס אמר כי אוקראינה תמיד מבקשת יותר נשק גם לאחר קבלת תחמושת. "יש כאן מילת זהירות קלה, והיא שבין אם נרצה או לא אנשים רוצים לראות הכרת הטוב", אמר מר וואלאס בתדרוך לעיתונאים בשולי פסגת נאט"ו בת היומיים בבירת ליטא וילנה.

"העצה שלי לאוקראינים היא שלפעמים אתם משכנעים מדינות לוותר על מלאי הנשק שלהן, אבל לפעמים אתה צריך לשכנע מחוקקים על באמריקה, אתה צריך לשכנע פוליטיקאים במדינות אחרות, ואם אתה אוהב את זה או לא, זאת המציאות".

 

מלחמת אוקראינה רוסיה אמזון בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד