כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ירי בנגמ"ש

עימות בין ראשי האופוזיציה: "טינופת, שקרן, פריבילג"

 "לפיד הוא טינופת, שקרן. עוד פעם הגבר החזק, הפריבילג, הלבן עולה לדבר". כך מצוטטת יו"ר 'העבודה' מרב מיכאלי נגד יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד בשיחה פרטית

עימות בין ראשי האופוזיציה: "טינופת, שקרן, פריבילג"
במליאת הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

אם חשבתם שהאופוזיציה מאוחדת נגד הממשלה, מסתבר שבתוכה ראשיה לא סובלים אחד את השני ונושאים כנראה משקעים עוד מתקופת הבחירות.

מליאת הכנסת אישרה אתמול (רביעי) בקריאה טרומית את הצעת החוק לסגירת הרשות לקידום מעמד האישה והכנסתה תחת כנפי השרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן מ'הליכוד'. במסגרת הדיון ביקשו שלוש חברות כנסת מהאופוזיציה, בהן יו"ר מפלגת 'העבודה' ח"כ מרב מיכאלי, לעלות לבימת הכנסת ולהביע התנגדותן לחוק, אלא שברגע האחרון ביקש ראש האופוזיציה יאיר לפיד להתייחס וקיבל את רשות הדיבור ממנהל הישיבה ח"כ אוריאל בוסו, סגן יו"ר הכנסת.

לפיד אכן נתן שואו, אולי את אחד הנאומים היותר תקיפים שנשא מאז נכנס לפוליטיקה, אולם לפי הדיווח ב'חדשות 12', לאור ההחלטה לתת את רשות הדיבור ללפיד על חשבונן של שלוש ח"כיות, אמרה מיכאלי בשיחה פרטית: "לפיד הוא טינופת, שקרן. עוד פעם הגבר החזק, הפריבילג, הלבן עולה לדבר. שלוש נשים רוצות לדבר והוא דורס אותן. הוא רוצה לרמוס אותי".

בעקבות הפרסום, מסרה יו"ר מפלגת העבודה תגובה מנומסת יותר: "שלוש נשים שעסוקות שנים במאבק לשוויון מגדרי נאבקו כדי לנאום נגד חוק הרסני לנשים. לפיד עקף את התקנון, וסגר שהוא ינאם במקומנו. על כך זעמתי, ובצדק. את זעמי הבעתי בשיחה פרטית. הטקסטים המצוטטים הם לא המילים שבהן השתמשתי אבל בהחלט נאמרו דברים כעוסים על המעשה הלא קולגיאלי". כך מיכאלי.

יאיר לפיד מרב מיכאלי אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד