י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו: המונים גדשו בימי חול המועד את 'מקסוכות'

עשרות אלפי משפחות, הורים וילדים, גדשו בימי חול המועד סוכות את האמפי פארק בעיר אלעד, ונהנו משלל המתקנים החווייתיים והאתגריים שהעמידה חברת טמפו לטובת ולהנאת כלל ילדי הציבור החרדי

צפו: המונים גדשו בימי חול המועד את 'מקסוכות'

טמפו המייצרת את מותגי פפסיקו בישראל: פפסי-מקס, פפסי, סבן-אפ, דיאט סבן-אפ ומירינדה - יזמה את פארק השיאים והחוויות 'מקסוכות' שהפך להיות אבן שואבת לעשרות אלפי משפחות בימי חול המועד, שהגיעו בהמוניהם לבלות ולהשתעשע בהנאה רבה עם שלל המתקנים האתגריים והחווייתיים שהוצבו באמפי פארק באלעד. מבחר המתקנים כללו: אומגת ענק, קיר טיפוס, פחית הכסף, קרוסלת שרשראות, ספינת פיראטיים, קרוסלת מטוסים, קליעה למטרה, חוות מתנפחים ענק ועוד.

המתקנים שהוצבו במתחם הענק של האמפי פארק באלעד שיקפו וסימלו את הערכים של מקסימום הישגים, מקסימום הנאה, מקסימום שיאים – וכל זה במינימום השקעה מצד הצרכן, בדומה ועל משקל הערכים של פפסי-מקס: "מקסימום טעם – מינימום קלוריות".

הכניסה לפארק החוויות והשיאים הייתה חופשית, אך השימוש במתקנים היה כרוך בתמורה לפקקים ממבחר המוצרים של משפחת פפסיקו. ציבור הצרכנים התבקש להצטייד עם פקקים של בקבוקי פפסי-מקס, פפסי, סבן-אפ, דיאט סבן-אפ ומירינדה, ואכן המבצע זכה לאמון גבוה של הצרכנים ורשם הצלחה רבה, בכך שנאספו במהלך שני ימי המבצע רבבות רבות של פקקים.

יואש בן אליעזר – סמנכ"ל השיווק ב'טמפו' אומר, כי חברת 'טמפו', זכיינית 'פפסיקו' בישראל, מודה לרבבות הצרכנים על הבעת האמון, איסוף הפקקים וההגעה בהמונים מכל ריכוזי המגזר החרדי בארץ למתחם הפארק בימי הפעילות בחול המועד סוכות. "אנו תקווה כי ציבור הצרכנים הפיק תועלת והנאה מרובה מהשימוש במתקנים", אמר.









פפסי פארק אלעד טמפו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד