כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הושכר על ידי משרד החוץ

ישראל פועלת בשיטפונות באמצעות מסוק מיוחד

בסיוע השלטונות המקומיים וכלל נציגי חברות הביטוח הישראליות באזור, ישראל פועלת בסיוע אנשי השגרירות ומקבלת תמונת מצב מלאה על הנעשה לטובת יצירת קשר עם כלל הישראלים מנותקי הקשר בהודו

ישראל פועלת בשיטפונות באמצעות מסוק מיוחד
סגן שגריר ישראל בהודו באזור שנפגע מפגעי מזג האוויר צילום: שגרירות ישראל בהודו

נכון לשעה זו, בהמשך להשלכות פגעי הסופות העזות בצפון הודו, מספר מנותקי הקשר הישראלים הידועים למרכז מצב במשרד החוץ עומד כרגע על 185 איש.

בהנחיית שר החוץ אלי כהן, מנכ"ל משרד החוץ רונן לוי ממשיך בקיום הערכות מצב באופן שוטף, הכוללות את נציגי השגרירות בניו דלהי, המחלקה לישראלים בחו"ל, מרכז מצב ואגף אסיה והפסיפיק האמון על הודו על מנת לאמוד את הפעולות שננקטו עד כה ולפעול ליצירת קשר עם שאר מנותקי הקשר שעדיין נמצאים באזור שנפגע ממזג האוויר הקשה בימים האחרונים.

סגן שגריר ישראל בהודו אוהד נקש קינר, מסייר בשעות אלה במוקדי האסון באמצעות מסוק מיוחד שהושכר על ידי משרד החוץ. בסיוע השלטונות המקומיים וכלל נציגי חברות הביטוח הישראליות באזור מספק נקש קינר תמונת מצב מלאה על הנעשה לטובת יצירת קשר עם כלל הישראלים מנותקי הקשר.

שר החוץ אלי כהן: "משרד החוץ נכנס לפעילות במתכונת מיוחדת לאור פגעי מזג האוויר הקשים בצפון הודו. הנחיתי את מנכ"ל המשרד להקצות כל משאב שיידרש על מנת לוודא את שלומם של כל המטיילים הישראלים בשטח ולעדכן את משפחותיהם במצבם בהקדם האפשרי. נציג בכיר מהשגרירות שלנו בהודו יגיע לשטח על מנת לסייע לכוחות המקומיים ליצור קשר עם המטיילים מישראל. זוהי דוגמא נוספת לפעילות משרד החוץ בארץ ובעולם למען אזרחי ישראל".

שר החוץ הודו שטפונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד