כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"צו ודרישת השעה"

אב"ד חב"ד לראשי המפלגות החרדיות: "התחייבתם - תתקנו"

רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי מבכירי רבני חב״ד פונה במכתב לראשי המפלגות החרדיות: "לעמוד על קיום הסעיף החשוב בהסכמים ולקדם באופן מיידי את התיקון לחוק הנכד". עוד הוסיף במכתבו: "מי יודע אם לא לעת כזאת הגעתם למלכות"

אב"ד חב"ד לראשי המפלגות החרדיות: "התחייבתם - תתקנו"
הגאון הרב ירוסלבסקי צילום: פלאש 90

רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי, בכיר רבני חב״ד שלח מכתב לראשי המפלגות החרדיות והדתיות בו הוא קורא להתחיל בקידום תיקון סעיף הנכד בחוק השבות, זאת בעקבות התחייבותם המפורשת.

במכתבו כתב: "אני פונה אליכם ראשי מפלגות הקואליציה, לעמוד על קיום הסעיף החשוב הזה בהסכמים ולקדם באופן מיידי את התיקון לחוק הנכד שיביא להאטה משמעותית בכל נושא ההתבוללות, ובפרט שבקואליציה זו ניתן לעשות את הדברים, ומי יודע אם לא לעת כזאת הגעתם למלכות".

מכתבו של רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי

הרב ירוסלבסקי הוסיף: "אין לנו ספק שתיקון העניין החשוב הזה, שזה צו ודרישת השעה, יביא ברכה גדולה לממשלה ולחיזוקה בכל המובנים, ובפרט שמדובר כאן בנושאים שבזה תלוי עצם קיום היהדות לדורות".

המכתב מגיע בעקבות ההבטחות של ראשי המפלגות לפני הבחירות להסדיר את סעיף הנכד, לאחר הבחירות הוכנס סעיף בהסכמים הקואליציוניים על דבר החובה לתיקון חוק הנכד. בשבועות האחרונים דווח כי בסייעת הציונות הדתית בוחנים את האפשרות לקדם את תיקון סעיף הנכד דבר שיגרום לסגירת הפרצה שהביאה לעליית רבבות גויים לישראל ועליית שיעור ההתבוללות.

חוק השבות ראשי המפלגות החרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד