כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חידושי העם

הפרויקט המהפכני שיפיץ את חידושי התורה שלכם לאלפים

הכירו את עמותת 'חידושי העם', המעניקה במה עולמית לכל חידוש ומהלך בסוגיא - ברגע אחד!

הפרויקט המהפכני שיפיץ את חידושי התורה שלכם לאלפים
לימוד מפרשים צילום: Gershon Elinson/Flash90

לכל יהודי העוסק בתורה הקדושה מתחדש מעת לעת חידוש נפלא, הברקה מיוחדת ואור חדש בסוגיא הבעיה הגדולה היא שרובינו אינם מעלים את חידושי התורה האישיים הללו על הכתב "הרי אתה לא תוציא ספר לאור, ומי יזכה ללמוד את החידוש שלך" דרכו של היצר ללחוש, ומי שמעלה את חידושיו וביאוריו הנפלאים על הכתב בד"כ אינו מוציא אותם לאור ובדיוק בשביל זה הוקמה עמותת 'חידושי העם', העמותה מעניקה במה עולמית לכל חידוש ומהלך בסוגיא וברגע אחד!

העמותה אוספת את כלל החידושים אשר נשלחים למערכת, מחלקת אותם לפי נושאים ומוציאה אותם לאור בספר מסודר המופץ באלפי עותקים בארץ ובעולם!!- ולך יש זכות שגם החידוש ואפילו הקטן ביותר שלך יזכה להגיע למאות לומדים ובתי מדרשות בארץ ובעולם וללא השקעה כספית!

בנוסף הקימה העמותה אתר עולמי אשר כלל החידושים מתפרסמים בו אליו ומנוגשים לכל העולם!

"אתה יכול לשבת בבתך בירושלים, בבני ברק או בכל מקום אחר לעלות את חידוש התורה לאתר ויהודי שנמצא במרחק אלפי קילומטרים, בארצות הברית, יזכה ללומדו וזוהי הזדמנות אדירה שטרם נראתה כמותה", מדגיש יהושוע גולדשמיט מנהל העמותה. "לא רק שאנו דואגים שהחידוש יצא לאויר העולם אלא אנו דואגים להפצה מורחבת כך שיהודים בכל העולם יקראו וילמדו אותו".

בנוסף באתר ניתנת אפשרות לכל מחדש לראות בדיוק כמה אנשים קראו את החידוש שלו ולקוראים ניתנת אפשרות להגיב על החידוש במידה וישנם הערות והארות!

את החידושים ניתן לעלות לאתר באופן ישיר אתר "חידושי העם", בלחיצה כאן>>>

כמו כן ניתן לשלוח אלינו את החידושים למייל:

[email protected]

"בקשה לי אליכם אחים יקרים", מוסיף הרב גולדשמיט. "אנו לא מבקשים תרומות. העמותה השקיעה ומשקיעה מאות אלפי שקלים ע"מ שכל חידושי התורה יזכו להפצה עולמית, כל מה שאנו מבקשים היא להפיץ את הבשורה כמה שיותר, לזכות עוד ועוד יהודים כשרים שאינם מכירים את המערכת הנפלאה הזו וחידושי התורה שלהם הולכים לאיבוד וחבל!

"יש לכם הזדמנות לזכות לשכר אין סופי ובלי שום מאמץ רק לפרסם את הבשורה, מעוניניים לקבל חומר שיווקי -חינם ולהפיצו ברבים כתבו לנו. כמובן אם יש לכם חידוש ואפילו הברקה של במשפט אחד, אל תשליכו אותו הצידה שלחו למערכת וקנו לכם נכס רוחני ונצחי! ויהי רצון שהקב"ה ימלא שכרכם אמן ואמן!!".

חידושי תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד