כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

טל בר יזמות נדל"ן: הסבר על התחדשות עירונית

באמצעות חיזוק מבנים, או לחילופין, פרויקטים של פינוי ובינוי, ניתן לשנות לחלוטין את השכונות הישנות והמיושנות ולהעלות את ערך הנכסים של התושבים הגרים בהם. המטרה היא כמובן, שיפור ניראות פני העיר ודאגה לאיכות החיים של התושבים

טל בר יזמות נדל"ן: הסבר על התחדשות עירונית
המעיין 28 הדמיה צילום: יח"צ

תחום ההתחדשות העירונית נחשב לאחד התחומים המדוברים ביותר בשוק הנדל"ן, מאחר ובשנים האחרונות הקרקעות הפנויות בערים המרכזיות ובאזורי הביקוש הולכות ומצטמצמות ובכל חלקי הארץ ניתן לראות מגמה של התחדשות עירונית הכוללת פרויקטים של פינוי ובינוי ופרויקטים של תמ"א 38.  בכל הפרויקטים נהרסים הבניינים הישנים והתשתיות הישנות במגרשים הספציפיים ותחתן נבנים בניינים חדשים וחדישים עם תשתיות חדשות.

באמצעות חיזוק מבנים, או לחילופין, פרויקטים של פינוי ובינוי, ניתן לשנות לחלוטין את השכונות הישנות והמיושנות ולהעלות את ערך הנכסים של התושבים הגרים בהם. המטרה היא כמובן, שיפור ניראות פני העיר ודאגה לאיכות החיים של התושבים.

כמובן שלצורך כך, יש להתקשר בהסכם מחייב עם חברה מקצועית ואמינה. אשר בשונה מחברות קבלניות כגון טל בר בנייה ופיקוח, מציעות מומחיות בתחום ההתחדשות עירונית ומסוגלות לספק לדיירים שירות מקצועי ואמין ביותר. בכתבה הבאה מציגה חברת טל בר יזמות נדל"ן את החזון שלה בנושא פרויקטי ההתחדשות העירונית.

התחדשות עירונית – יתרונות מול חסרונות

התחדשות עירונית משמעותה בנייה של דירות ממוגנות ובטוחות, הבנויות על פי התקנים המחמירים והמעודכנים ביותר. מדובר על תהליך שאמור להוביל לרווח עבור כל הצדדים המעורבים.

הדיירים מרוויחים דירות חדשות בשווי גבוה משמעותית מהדירות הישנות שלהם, הרשויות המקומיות משפרות את חזות העיר ואת המוניטין של השכונות המיושנות והיזמים מרוויחים דירות שנמכרות בשוק החופשי וברווח משמעותי.

מצד שני, מדובר על תהליך שדורש בירוקרטיה רבה, דבר שעלול לתקוע פרויקטים מסוימים למשך שנים רבות.

בנוסף, הדיירים הותיקים החוזרים לפרויקטים החדשים, נאלצים לשאת בהוצאות התחזוקה הגבוהות מההוצאות שהיו במצב הישן. כתוצאה מכך, לעיתים, חלקם מעדיף  להשכיר או למכור את הדירות שלהם ולעבור להתגורר במיקום אחר.

התחדשות עירונית עם חברת טל בר יזמות נדל"ן

בעקבות הניסיון ובמסגרת פעילות העבר של טלבר בנייה ופיקוח, הפיקה חברת טל בר יזמות נדל"ן לקחים רבים מהפרויקטים השונים ומההתנהלות מול הדיירים ומקפידה ליישם את המסקנות  בשטח.

כיום אנו מסוגלים לספק ללקוחות שלנו את השירות המקצועי והאמין ביותר בתחום ההתחדשות העירונית.

לעומת חלק מהיזמים אחרים, אנחנו לא ממהרים להגיש הצעה לפני שביצענו ניתוח  בצורה מדוקדקת של הזכויות והתוכניות הרלוונטיות, במטרה לספק לדיירים התחייבות רק על מה שנוכל לעמוד בה.

צחי גולדברג, מנכ"ל החברה מזה מספר חודשים, מחזיק בניסיון רב שנים בתחום, הכולל עבודה בחברות הגדולות והמובילות ביותר במשק הישראלי. בהנהגתו אנו מקפידים על קשר אישי עם הדיירים, לצד עבודה עם האדריכלים והיועצים המנוסים והמיומנים ביותר בתחום.

יתרונות העבודה עם חברת טל בר יזמות נדל"ן

אנו מקפידים לבצע כל פרויקט ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, לצד הקפדה על רמת גימור בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לצורך כך, אנו מפעילים מערכות תכנון מקצועיות וצוות של מומחים ויועצים, הכוללים, מהנדסי קונסטרוקציה וכמובן אדריכלים, שעובדים בתיאום מושלם עם הצוות הביצועי בשטח. 

אנו מלווים את הפרויקט לכל אורך הדרך, החל מבדיקת ההיתכנות הראשונית ועד לגיבוש התוכניות הסופיות, בשיתוף מלא עם דיירי הבניין וכמובן הקפדה על עדכון שוטף לכל אורך התהליך.

אנו בחברת טל בר יזמות נדל"ן מתמחים בתחום של התחדשות עירונית ומחזיקים בוותק וניסיון של כמעט 15 שנים בתחום. אנו מספקים שירותי ייזום, מימוש ופיקוח על הפרויקטים השונים, לצד יחס אישי ומקצועי לכל דייר.

הניסיון הרב שלנו בתחום יכול להבטיח לכם כי הפרויקט מתבצע בצורה מקצועית ומהימנה, תוך כדי הקפדה על תהליכי בקרה. אצלנו תמצאו הקפדה על עמידה בלוחות זמנים לצד בקרה תקציבית וכמובן בקרת איכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מצ"ב הדמיית פרויקט המעיין 28, גבעתיים

הבניין ממוקם בשכונת ארלוזרוב המבוקשת בלב גבעתיים בסמוך לבתי ספר גני ילדים ופארקים

12 דיירים קיימים שיפנו את דירתם הישנה , סה"כ בפרויקט ייבנו 28 דירות.

במגוון רחב של גדלים ובנוסף דירות מיוחדות, גן ופנטאהוז

החלטת ועדה לבקשה להיתר בחודש 08/2022

אנו ערב כניסה לבדיקה סופית של הועדה המקומית לעמידה בתנאים לקבלת היתר הבניה המלא

אדריכל הפרויקט-  מועלם אדריכלים

התחדשות עירונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד