כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תצטרך לעבור ניתוח

הבילוי בג׳ימבורי של בת ה-9 הסתיים בבית חולים

בת 9 אושפזה עם שבר באמה שנגרם בעת משחק בג׳ימבורי, ותצטרך לעבור ניתוח | רופא בכיר במלר"ד הילדים במרכז הרפואי קפלן: "הילדה סובלת משבר באמה, עברה גיבוס זמני במלר"ד הילדים, ותתאשפז לצורך קיבוע שיתבצע בחדר ניתוח

הבילוי בג׳ימבורי של בת ה-9 הסתיים בבית חולים
אילוסטרציה צילום: unsplash

בת 9 מבאר יעקב בילתה עם דודתה ובני דודיה בג׳ימבורי ביבנה. בעת המשחק, היא קפצה מקוביית משחק בגובה כ-50 ס"מ אל מזרון, ונחתה על ידה. היא הובהלה למלר"ד הילדים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית. 

אימה מספרת: "היא בסה"כ בילתה עם המשפחה בג׳ימבורי, וככל הנראה בשל המכה שחטפה בעת הנפילה, היא שברה את ידה". האם מוסיפה ואומרת: "איך אפשר למנוע דבר כזה? גם אחיה בבית עכשיו עם גבס מאירוע אחר, הוא שבר את היד בזמן משחק כדורגל, כשהיה שוער במשחק".

צילום של השבר/המרכז הרפואי קפלן.

ד"ר אביעד נחמני, רופא בכיר במלר"ד הילדים במרכז הרפואי קפלן מסר: "הילדה סובלת משבר באמה, עברה גיבוס זמני במלר"ד הילדים, ותתאשפז לצורך קיבוע שיתבצע בחדר ניתוח. בפתחו של הקיץ והחופש הגדול, אנחנו כבר עכשיו רואים עליה בפציעות של ילדים. רק בשבועיים האחרונים ראינו מספר ילדים עם חתכים כתוצאה מקפיצה בטרמפולינה. חשוב מאוד להשגיח על הילדים בכל זמן, וגם במקומות שנראים בטוחים. אין לקפוץ על טרמפולינות מתחת לגיל שש ולא בזוגות, ואפילו רצוי להימנע ככל הניתן. זו ההזדמנות להזכיר שגם סכנת הטביעות גוברת בתקופה זו, בעיקר בבריכות ביתיות ומקורות מים, גם נמוכים. אנחנו מבקשים מההורים להיות בתשומת לב מלאה, ככל הניתן".

 

 

 

שבר בית חולים חופשה בילוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד