א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

המרדף המוסכן: האחים יידו אבנים לעבר השוטרים ותקפו אותם

שני אחים תושבי ביר האדג' נאשמים שבמהלך מרדף משטרתי אחרי אחד מהם, שנכנס לשטח אש,ניסו למנוע את מעצרו בין היתר באמצעות יידוי סלעים על השוטרים

אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד האחים פייסל (18) וזוהיר (23) אלמיטאל מביר האדג' לאחר שבמהלך מרדף משטרתי אחרי פייסל, שנכנס לשטח אש, זוהיר ניסה למנוע את מעצרו בין היתר באמצעות יידוי סלעים על השוטרים.

מכתב האישום, שהגיש עו"ד רפאל אביב, עולה שפייסל נכנס עם רכבו לשטח אש,  כוחות משטרתיים שערכו סיור במקום זיהו אותו והחלו במרדף אחריו. במהלך המרדף הצליחו השוטרים להתקרב אל רכבו של פייסל ובתגובה הוא ניסה לפגוע במכונית המשטרתית על ידי הסטת רכבו בחדות.

מספר דקות לאחר תחילת במרדף, הגיעו פייסל והשוטרים לביר האדג' והמרדף המשיך להתנהל במהירות גבוהה שלא תואמת את תנאי הדרך ותוך כדי שפייסל מסכן אנשים אחרים בישוב.

כאשר הגיע פייסל לנקודה מסיימת המתין לו אחיו, זוהיר, יחד עם עשרות רבות של אנשים שניסו למנוע מהשוטרים לעצור את פייסל, בין היתר באמצעות יידוי אבנים על רכבי המשטרה. למרות האמור, השוטרים הצליחו לעצור את פייסל, אז החל ההמון ליידות אבנים וסלעים לכיוון ראשם של השוטרים בעוד זוהיר מנסה להבריח את פייסל מידיהם.  במקביל החלו להגיע רכבים אחרים שכיתרו את השוטרים והניחו בדרכם מכשולים.

השוטרים נסוגו עם פייסל עצור ברכבם כאשר בזמן נסיגתם זוהיר ניסה לנגח את מכונית המשטרה עם רכב אחר ואף הניח דוקרנים על הכביש, דבר שגרם לניקוב צמיגיו של אחד הרכבים המשטרתיים, שבשל האירוע נאלץ לסוע במהירות נמוכה  מה שאפשר לזוהיר לנגחו וליידות לעברו אבנים ולאחר שהיה צריך לעצור המשיך יידה אבן נוספת ושוב ניגח את מכוניתם.

מאוחר יותר, כאשר כוח שיטור נכנס לביר האדג', לעצור את זוהיר, הוא ניסה לברוח, בתגובה תפס אחד השוטרים את זוהיר בידו אז תקף זוהיר את השוטר הפילו ובעט בגבו. במקביל להגשת כתב האישום הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים.

כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד