י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

אישום: תושב יריחו גנב רכב ניגח ניידת והתנגש ברמזור בת"א

כתב אישום נגד שוהה בלתי חוקי תושב יריחו שנעצר אחרי שעל פי החשד גנב רכב וניסה להימלט תוך שהוא מתנגש בניידת משטרה

אישום: תושב יריחו גנב רכב ניגח ניידת והתנגש ברמזור בת"א
ניידת משטרה. אילוסטרציה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

לאחר חקירה של שוטרי תחנת ת"א צפון, הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד שוהה בלתי חוקי תושב יריחו בן 18, אשר נעצר אחרי שעל פי החשד גנב רכב בסוף השבוע האחרון מרחוב קהילת פדובה בתל אביב וניסה להימלט.

תחילתה של החקירה לפני מספר ימים, עת התקבל דיווח מחברת איתור על גניבת רכב. שוטרי תחנת ת"א צפון פתחו מיד בסריקות שבמהלכן איתרו השוטרים את הרכב בנסיעה ברחוב קק"ל סמוך לירידה לאיילון. השוטרים רדפו אחר הרכב הנהוג על פי החשד בידי החשוד. השוטרת כרזה לחשוד לעצור וכשפתחה את דלת הניידת לצאת אליו, החל בנסיעה, התנגש בניידת המשטרה, שבר את דלתה והמשיך במנוסה.

על פי החשד, הנהג החשוד, שמעולם לא הוציא רשיון נהיגה, הלך בנהיגה פרועה ובמהירות מופרזת וחצה רמזורים אדומים כשהשוטרים בניידת דולקים אחריו, אולם הוא לא נענה לקריאה לעצור. החשוד נעצר רק לאחר שסטה בצומת הרחובות קק"ל שלונסקי והתנגש ברמזור להולכי רגל.

השוטרים עצרו את החשוד, הוא הועבר לחקירה בתחנת ת"א צפון, מעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א והיום בתום החקירה הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א כתב אישום בעבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, גניבת רכב, חבלה במזיד ברכב, נהיגה פוחזת, נהיגה ללא רשיון וללא ביטוח והתנהגות הגורמת נזק, ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד