י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ההורים התרגשו"

צפו: החייל שנפל בג'נין רוקד במסיבת פורים בחומש

נציגי ישיבת חומש הגיעו השבוע לניחום אבלים בבית משפחתו של החייל דוד יהודה יצחק הי"ד שנפל במבצע בג'נין לפני מספר ימים, ושיתפו את בני המשפחה בסרטון בו נראה דוד רוקד במסיבת פורים בישיבת חומש לפני מספר חודשים בעת שירותו הצבאי במקום

צפו: החייל שנפל בג'נין רוקד במסיבת פורים בחומש
החייל דוד יהודה יצחק הי"ד בריקוד צילום: ישיבת חומש

נציגי ישיבת חומש הגיעו לניחום בבית משפחת יהודה בבית אל, משפחתו של החייל דוד יצחק הי"ד שנהרג במבצע "בית וגן" בג'נין, ושיתפו את בני המשפחה בסרטון בו נראה דוד רוקד במסיבת פורים בישיבת חומש לפני מספר חודשים בעת שירותו הצבאי במקום.

הרב מנחם בן שחר, מרבני ישיבת חומש סיפר על המפגש עם הוריו של דוד: "סיפרנו להורים על דמותו של דוד כפי שזכינו להכירה בחורף שעבר. לוחמי אגוז שירתו בחומש במשך חודשיים. דוד היה מגיע הרבה לבית המדרש לתפילות ערבית, לשבת ללמוד ולדבר עם התלמידים. באופן טבעי לגמרי הוא רקד עמנו במשך שעות בליל פורים, וכל מי שהיה בישיבה זוכר היטב את דמותו והריקודים".

עוד סיפר הרב בן שחר: "ההורים התרגשו מאוד לראות סרטונים מההרקדה, בהם דוד כחייל מפזז עם הבחורים. הם סיפרו כי היה לו קשה להישאר פורים בצבא, חג שכל כך אהב והיה הולך להרבה מקומות. ואחרי פורים סיפר להורים בשמחה שהיה עם ישיבת חומש ו'היה חזק'".

מסיבת פורים המבצע בג'נין מבצע בית וגן דוד יהודה יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד