ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ח"כ פריג': "אעזור בכל מה שאפשר למען המאבק בתאונות הדרכים"

חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממפלגת "מרצ", הגיע לאחרונה לביקור בעמותת אור ירוק בכדי לקדם את נושא הבטיחות בדרכים בישראל. "אני רואה חשיבות רבה בעבודה של אור ירוק בחברה הישראלית בכלל ובחברה הערבית בפרט"

ח"כ פריג': "אעזור בכל מה שאפשר למען המאבק בתאונות הדרכים"

חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממפלגת "מרצ", הגיע לאחרונה לביקור בעמותת אור ירוק בכדי לקדם את נושא הבטיחות בדרכים בישראל.

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, העניק לח"כ פריג' סקירה מקיפה על פעילויות אור ירוק, בדגש על הפעילות הענפה של העמותה בחברה הערבית בכל הרמות: החל ממתנדבים בגני הילדים, המשך בבתי הספר וקייטנות וכלה ברחבי הערים למען כלל התושבים. אבואב גם הציג את תמונת המצב הנוכחית של תאונות הדרכים במגזר הערבי והסביר כי זו השנה השנייה שמספר ההרוגים במגזר הערבי נמצא בעלייה.

חבר הכנסת פריג' הביע נכונות להירתם לשיתוף פעולה ולהגביר את הפעילויות במגזר הערבי בפרט ובנושא הבטיחות בדרכים בכלל, תוך ניסיון למנוע את הקיצוץ בתקציבי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים וקידום הצעת חוק למתן הטבות מס על רכישת אביזרי בטיחות לרכב.

ח"כ עיסאווי פריג': "קיימתי פגישה חשובה במשרדי עמותת אור ירוק עם שמואל אבואב וצוותו. אני רואה חשיבות רבה בעבודה של אור ירוק בחברה הישראלית בכלל ובחברה הערבית בפרט. דנו במצב הבטיחות בדרכים בחברה הערבית והסכמנו לאחד כוחות כדי לפעול לצמצום הממצאים המזעזעים שהוצגו בפני. אני אפעל בכל הכלים הפרלמנטריים המצויים בידי על מנת לטפל בבעיה".

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "אנו מברכים את חבר הכנסת עיסאווי פריג' בנכונותו להירתם למאבק בתאונות הדרכים ומקווים כי חברי כנסת נוספים, ערבים ויהודים, יראו לנכון להירתם למען מאבק חשוב זה".
אור ירוק תנועה כביש תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד