כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
והאם המשטרה מגזימה בהפגנות?

סקר: האם נתניהו עדיין מועדף כראש ממשלה

לפי סקר ערוץ 14, בנימין נתניהו מוביל בהתאמה לראשות הממשלה גם מול לפיד וגם מול גנץ. לפי סקר 'ערוץ 13', רוב הציבור מודאג מהיחסים העכורים מול ארה"ב. רוב בעד לעכב את האישור הסופי של ביטול עילת הסבירות

סקר: האם נתניהו עדיין מועדף כראש ממשלה
נתניהו במליאת הכנסת צילום: באדיבות המצלם

למרות שבתמונת המנדטים, גוש האופוזיציה גובר על הקואליציה, בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו מנצח בקרב מול ראש האופוזיציה יאיר לפיד וגם מול יו"ר מפלגת 'המחנה הממלכתי' גני גנץ. נתניהו זוכה ל-48% תמיכה מול גנץ שמקבל 40% בלבד, ול-49% מול ראש האופוזיציה יאיר לפיד שמקבל 35% בלבד. כך לפי סקר שערך מכון 'דיירקט פולס' שפורסם ב'ערוץ 14'.

מסקר נוסף שערך פרופ' קמיל פוקס עבור 'ערוץ 13' על רקע המשבר ביחסים עם ארה"ב, עולה כי 49% מהנשאלים מודאגים ממצב היחסים בין ישראל לארה״ב לעומת 43% שלא.

לשאלה, האם נתניהו צריך לעכב את האישור הסופי לחוק עילת הסבירות כדי לשפר את היחסים עם הממשל בארה"ב - 50% השיבו שצריך לעכב לעומת 33% שהשיבו שלא צריך.

לקראת המשך החקיקה של ביטול עילת הסבירות - 43% השיבו כי יש לגנוז את החוק לעומת 24% שהשיבו כי נתניהו צריך להעביר את החוק כמו שהוא ואילו 21% בעד לרכך את החוק.

55% מהנשאלים מתנגדים למהלכי מחאה משמעותיים כמו אי התייצבות לשירות מילואים לעומת 32% שתומכים. בנוגע לחסימת כבישים- 60% מתנגדים לחסימת כבישים לעומת 33% שתומכים.

34% מהנשאלים השיבו כי המשטרה מפעילה כוח רב מדי כלפי המפגינים, 27% השיבו כי המשטרה מפעילה כוח במידה הנכונה ואילו 29% השיבו כי המשטרה לא מפעילה מספיק כוח.

 

בנימין נתניהו בני גנץ יאיר לפיד ערוץ 13 ערוץ 14 עילת הסבירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד