ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"חשש מאלימות"

הבריטים הוזהרו לא להשתתף בהפגנות פוליטיות בישראל

משרד החוץ הבריטי מזהיר את תושבי הממלכה שבכוונתם לטוס לישראל במהלך חופשת הקיץ שלא להשתתף בהפגנות המחאה | באתר המשרד ישנן עצות מעודכנות לתיירים מהמדינה  | "כדאי לבדוק את החדשות המקומיות לפני הנסיעה כדי לראות אם היו עימותים לאחרונה ולהיות ערניים"

הבריטים הוזהרו לא להשתתף בהפגנות פוליטיות בישראל
המחאה נגד הרפורמה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ממשלת בריטניה המליצה לבריטים הנוסעים לישראל להימנע מלהגיע להפגנות גדולות נגד הממשלה שמתקיימות מדי שבוע בששת החודשים האחרונים, התקשורת היהודית הבריטית העבירה על כך ביקורת: "יהודי בריטניה שירצו להראות את הסולידריות שלהם לישראלים הנלחמים למען הדמוקרטיה לא יוכלו לעשות זאת".

העיתון היהודי הבריטי Jewish News מדווח כי החל מעוד ימים ספורים, מאות משפחות יהודיות בריטיות יטוסו לישראל במהלך השבועות הקרובים, ורבים ירצו לתמוך במפגינים ישראלים, במקומות כמו תל אביב וירושלים.

עם פרסום הדברים של משרד החוץ, לא ברור אם עלויות הנובעות מפציעה או אי נוחות שיגרמו כתוצאה מההשתתפות במחאה נגד הממשלה תבטל כעת את תוקף הביטוח של הבריטים.

בהודעת משרד החוץ נאמר כי "ישנן הפגנות פוליטיות גדולות ברחבי ישראל, כולל תל אביב וירושלים, שיש להן פוטנציאל להסלים ולהיות אלימות. הכניסה או היציאה לנמל התעופה בן גוריון הושפעה מדי פעם במהלך הפגנות פוליטיות". 

עוד נכתב "כדאי לבדוק את החדשות המקומיות לפני הנסיעה כדי לראות אם היו עימותים לאחרונה, להיות ערניים, להימנע מכל התכנסויות גדולות או הפגנות, להימנע מאזורים שבהם התרחשו לאחרונה אלימות ולפעול לפי הנחיות הרשויות המקומיות.

 אם אתם נמצאים במקום בו נמשכים פעילות ביטחונית ישראלית או עימותים חמושים, עליכם להישאר בפנים ולחכות שהרשויות המקומיות יאשרו שהמצב רגוע לפני שתעברו למקום אחר".

 

 

אלימות בריטניה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד