י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בניגוד להחלטת העליון

ממשל ביידן ימחק חוב של מיליארדי דולרים למאות אלפי סטודנטים

משרד החינוך ימחק חובות של 804,000 אנשים, בשל המאמץ לתקן "כשלים אדמיניסטרטיביים" שמנעו מלווים סטודנטים הקלות שהיו זכאים להן במסגרת תוכניות ההחזר שלהם

ממשל ביידן ימחק חוב של מיליארדי דולרים למאות אלפי סטודנטים
אוניברסיטה. אילוסטרציה צילום: unsplash

בניגוד להחלטת העליון בארה"ב, ממשל ביידן ימחק חובות של 804,000 אנשים, בשל "כשלים אדמיניסטרטיביים" שמנעו מלווים סטודנטים הקלות שהיו זכאים להן במסגרת תוכניות ההחזר שלהם.

אותם 804,000 לווים הם אנשים שהחזירו את הלוואותיהם באמצעות תכניות החזר, המאפשרות למחוק חובות לאחר ששולמו במשך 20 או 25 שנה, תלוי בתוכנית. אבל בגלל שגיאות במעקב אחר תשלומים, אמרו גורמים רשמיים, לווים רבים המשיכו לשלם הרבה מעבר לתאריכי סיום התשלום שלהם.

"במשך זמן רב מדי, הלווים נפלו בין השולחנות של מערכת שבורה שלא הצליחה לעקוב במדויק אחר התשלומים שלהם", אמר שר החינוך מיגל קרדונה בהצהרה ביום שישי.

"על ידי תיקון כשלים אדמיניסטרטיביים מהעבר, אנו מבטיחים שכולם יקבלו את המגיע להם, בדיוק כפי שעשינו עבור עובדי ציבור, ועבור סטודנטים שרומו על ידי המכללות שלהם", אמר קרדונה.

ובכך הנשיא ביידן מצפצף על החלטת בית המשפט העליון שביטל את תוכניתו של הנשיא בחודש שעבר, והביא מכה לאחת מהבטחותיו המרכזיות בקמפיין. ביידן לא התייאש, מיד לאחר פסק הדין אמר ביידן שהממשל שלו יבדוק דרכים אחרות להקלה. "ההחלטה של ​​היום סגרה נתיב אחד. עכשיו אנחנו הולכים לחפש אחר", אמר.

 

ג'ו ביידן נשיא ארה''ב סטודנטים מחיקת חובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד