כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
פועל לטובת ענייניו האישיים

התסכול החרדי מאריה דרעי: "חוק טבריה במקום חוק הגיוס"

במפלגות החרדיות המהוות חוליה מרכזית בקואליציית נתניהו לא רשמו הישגים לציבור החרדי עם סיום כנס הקיץ בכנסת. ח"כ בכיר פותח בשיחה סגורה על יו"ר ש"ס שדווקא החוקים הנוגעים לענייניו האישיים - קודמו. "מוטב שאכן ינהג כמבוגר אחראי ויקדם חוקים לטובת הציבור ששלח אותנו"

התסכול החרדי מאריה דרעי: "חוק טבריה במקום חוק הגיוס"
אריה דרעי צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

לקראת כנס הקיץ שיסתיים בקרוב, מונים הנציגים החרדים הישגים מגזריים מועטים, למרות היותם עוגן ראשי בקואליציה של נתניהו.

תחושת האכזבה ניכרת בחדרים הסגורים של הנציגים החרדים ויש מי שמטיח את האשמה והאחריות דווקא על יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי.

דרעי הוא היחיד מהקואליציה שהביא כל חקיקה שעלתה בראשו ורצונו, אך גורמים במפלגות החרדיות מאשימים כי הוא בחר להתעקש על חוקים למענו - ולא על חוקים לטובת הציבור החרדי. 

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מטיח אחד מחברי הכנסת הבולטים ב'יהדות התורה' אשמה ברורה כלפיו של דרעי ואומר בשיחות סגורות: "מה שעניין את אריה שקיבל יכולות להוביל מהלכים מראש הממשלה נתניהו אלו ענייניו האישיים על חשבון חוקים אחרים לטובת הציבור החרדי".

"תראה", מוסיף הח"כ הבכיר, "חוק טבריה - עבר. חוק הרבנות הראשית - עבר. חוק רבני ערים בדרך לעבור. לעומת זאת, חוק הגיוס - נדחה ונדחה. פסקת ההתגברות - נדחתה ותקציבי הכוללים עוברים בקושי רב". 

לדבריו של אותו ח"כ: "ההתנהלות הכושלת הזאת מביאה עלינו את ההסתה מהציבור החילוני. צריך לשנות את כיוון הספינה, וכמי שרואה עצמו כ"מבוגר האחראי" מוטב שאכן יתנהג כמבוגר האחראי ויקדם חוקים לטובת הציבור ששלח אותנו".

טבריה בחירות רשויות מקומיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 59 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד